Selasa, 1 Mei 2012

Pemuda "Brutallll" Ini Menggerunkan Pemimpin Umno..








Tidak ada erti takut dalam kamus para perjuang..iaitu mereka yang berjuang untuk Menegakkan Keadilan dan Meruntuhkan sistem Zalim yang diamalkan oleh pemerintah demi mengekalkan kuasa mereka yang semakin mereput.Mereka dengan sewenang-wenangnya menjadikan hasil negara berlegar dikalangan keluarga pemimpin yang memerintah..Untuk itu bangunlah wahai anak muda!!

"Berangkatlah,mahupun dalam keadaan ringan atau berat (Susah atau
 senang) dan berjihadlah dengan Harta dan diri kamu dijalan Allah" At Taubah 4

7 ulasan:

  1. Salute utk Anak muda yg berani. Moga saat ini menjadi rujukan generasi muda dan akan datang. Walau siapapun yg memerintah kelak, rejim yg rasuah, zalim, penipu, perogol, dan pembunuh mesti ditentang bukan saja dgn layak, malah dgn kudrat dan air mata. Bertanggapan para ibu kepada pemisah berani ini. Salute!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Keberanian mereka adalah kebanggaan rakyat yang inginkan keadilan. SYABAS anak muda sekalian kerana cukup berani mengambil risiko dalam perjuangan. Bukan calang-calang orang yang boleh mengharungi kepulan asap gas pemedih mata kali ini sebab ia membuatkan kita seperti lemas di dalam air, tak boleh bernafas, sesak dan memedihkan mata serta memeritkan kulit! TERIMA KASIH untukmu ANAK MUDA PEMBERANI!

      Padam
  2. KITA MAHU RATUSAN RIBU LAGI SEMANGAT BEGINI UNTUK MENENTANG REJIM SEKUTU APCO@ZIONIS ! SYABAS PEMUDA HARAPAN NEGARA YANG BEBAS DARI CENGKAMAN FENOMENA LEMBU & KELDAI YANG MUDAH DISOGOK DENGAN WANG & PANGKAT !

    BalasPadam
  3. Yang siap ngan topeng gas tuh bukan polis ker???

    BalasPadam
  4. tumpangbangga2 Mei 2012 10:44 PG

    hebat............cukup hebat.........anak muda harapan generasi depan!

    BalasPadam
  5. Hanya Sizalim Yang Bacul2 Mei 2012 12:37 PTG

    makin zalim maka makin lahir ramai lagi pejuang2 berani.

    gjn cuba tekan dan zalimi rakyat. jgn sampai mereka berkata...

    "daripada mati kering kerana membiarkan kezaliman pemerintah di rumah, lebih baik mati bermandikan darah membela maruah".

    BalasPadam