Sabtu, 5 Mei 2012

Mengapa Umno Kuala Besut Marah Dengan Banner Nii..??

TOO MUCH!!!
kami di meja admin harap pihak yang bertanggungjawab di ambil tindakan.. Gambar ini di ambil di Kota Bharu sebentar tadi. admin menganggap poster ini MELAMPAU kerana mempromosikan bersih sehingga warna putih pada JALUR GEMILANG pun di kuningkan!- fb (BN Kuala Besut )


JuRaGan : Umno takut sampai banner yang diangap tak mengancam pun nak diambil tindakan..Fuhh..ini namanya Umno dah buang tabiat atau  dah nyanyuk (main taik dah..) alamat nak mampousss..


2 ulasan:

  1. Apa nak di hairankan,...puak pakatan kan memang perosak keamanan, pelanggar undang-undang, mirip pengganas !!

    Nak Islam sebagai addin konon !
    Perosak agama !!

    BalasPadam
  2. Jawapan Juragan kepada isu banner itu kurang tepat dan memalukan. Memperlihat taraf pemikiran dan taraf pendidikan yang rendah. bagilah fakta yang munasabah dan bernilai akhlak yang mulia. Jangan dilakukan kemungkaran dalam dakwah..Kalau ini cara jawab, anda adalah musuh PAS dan perjuangan Islam. Itu hak UMNO untuk menuarakan pendapat..lain kali fikir sebelum jawab baru ada pekerti mulia jika tidak nampak sangat anda dari keturunan yang tidak baik. Sekadar perintatan sesama Muslim..Daripada Haji Mohd Nasir Salleh, anak watan Kuala Besut dan pengundi berdaftar DUN N.1 Kuala Besut sejak 30 tahun lalu.

    BalasPadam