Selasa, 29 Mei 2012

Siapakah Ulamak Yang Hebat Ini..??


12 ulasan:

  1. eehh tak kan kami nak keluar fatwa anti pulak nanti syuruu kami miss teruk lagi kami kena c4

    BalasPadam
  2. 'Ulamak-ulamak' ni mana ada telor. Mereka takkan berani mengeluarkan sebarang fatwa tentang majlis tersebut. Hahaha...

    BalasPadam
  3. Ini bukan ulamak tapi ular dalam semak.

    BalasPadam
  4. ulamak pukimak

    BalasPadam
  5. kata Harunsani benda harus dan khilaf sahaja....
    Kata Fathulradi perhimpunan yang macam ni sahaja yang diHALALkan dalam Islam selain dari itu Bid'ah

    BalasPadam
  6. Kata Jamir Khir... WAAAAU!!!

    BalasPadam
  7. diaoang ni semua ni la yg dok selalu makan roti najib....

    apa itu roti najib??...

    korang tak tau???...

    roti najib adalah roti takda telor....

    kah kah kah kah kah kah ....

    BalasPadam
  8. ULAMAK MATA SATU (SATU MATA DAH TUTUP MACAM PENYAMUN)SEANGKATAN DENGAN DAJJAL...

    BalasPadam
  9. Nak tompang sekaki! Ulamak yang meletakkan ilmu mereka setaraf dengan apa yang ada dalam jamban! Ulamak senyap terhadap benda-benda maksiat sebegini patut digelar PUKIMAK!

    BalasPadam
  10. kamu semua menyemak!!!

    BalasPadam
  11. helluu pencacai2 umno/bn takde nk komen ke??? dasar bajingan haramzadahh

    BalasPadam
  12. depa tu bukan ulamak tapi ahli kitab tau baca tapi tak beramal.agak2 ahli kitab tu dalam al-quran kata depa tu kat akhirat dok kat mane?

    BalasPadam