Rabu, 6 Jun 2012

Bukti Gambar...Pilihan Tepat Mufti,Ustaz dan Imam Dalam Umno..



Mufti,Imam dan Ustaz dalam Umno akan berasa megah dan bangga apabila menerima saham dengan aktiviti dan program yang dianjurkan oleh pemimpin dan parti kesayangan mereka iaitu Umnuuoooo...sesungguhnya pilihan mereka adalah tepat dengan parti yang sinonim dengan program Maksiat!!


21 ulasan:

  1. PAS PULA TAK DAPAT SAHAM MENYOKONG KAFIR LGBT AMBIGA LINA JOY, SOKONG AGEN YAHUDI ALJUBURI AL VEDIO.., PENYOKONG SEKS JAMBAN,..JUGA PENYONKONG PERJUANGAN ISLAM DAN MENURUT SYARIAT HASAN ALI...YANG MENENTANG ARAK DAN PEMURTADAAN...INI KORANG TAK ADA SAHAM KE...BAGAIMANA DENGAN FATWA-FATWA...SESAT TOK2 GURU PAS...ADAKAH PAS MAKSUM...HARPPPPPPPPPPP THUIIIIIIIIIIIIIIII....AIDSSS PALING BANYAK KAT KELANTAN...MAKAN TABUNG MEMALI.....HAK ANAK YATIM ...TAHNIAH PAS...HARKKKKKKK PTUIIIIIIIIIIIIII

    BalasPadam
    Balasan
    1. sapa macai umporno yang gila ni..ada jugak kat sini ye....

      Padam
    2. Mesti dah kena penyakit lembu feedlot gila.......... Meraban semacam. Kalau di sembelih, pun tak boleh makan dagingnya

      Padam
    3. hujjah pencacai umporno yang tidak bersandarkan kpd fakta, sarat dgn fitnah dan auta, komen yang menggambarkan tahap iq rendah penyokong umno. padan pun che det kata dlm umno yang tinggal orang bodoh belaka. yang pandai dah masuk pas, yang cerdik dah masuk PKr dan yang pintar dah masuk DAP. umno dan bn tinggal orang yang rela dibodoh dan dilembukan oleh pemimpin mereka yang tahap iman dan moral serta akhlak mereka amat rendah.

      Padam
    4. pokku(putrajaya)7 Jun 2012 12:25 PTG

      Gilo ko bengong ko jenis ni..baso bodo xleh nak berubat puok2 b-end ni...

      Padam
    5. LEMBU UMNO NI PUN DAH PANDAI MELUDAH...MESTI BELAJAQ KAT KONDO MAK IJAT MOO MOO NI

      Padam
    6. NI golongan yg suka K-POP nie...jgn marah dia..nanti dia ngadu dgn saiful bukhari...x pasal2 kita semua dituduh meliwat...bangang punya cai UMPORNO...

      Padam
  2. USTAZ HIPOKRIT PAS PUN HADIR MALAM LUCAH PKR,,,...PAS TAK DAPAT SAHAM....HARKKK PTUIIIIIIIIIII

    http://suaralensa.blogspot.com/2012/06/sensor-jom-tengok-apa-orang-pkr-tengok.html

    BalasPadam
  3. Hkakkkkkkkkkk...ptuii....haramjadah punya komen...tak mahu mengaku yg Umno dok buat tu salah ! Bahalol ibnu tolol,jahil muraqab sampai kojol.

    BalasPadam
  4. tak perlu nak komen, gambar tu dah cukup menyatakan siapa benar siapa salah!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. umporno tahu ke dia salah,halal-haram,dia sapu atas bawah,depan belakang..

      Padam
    2. Pas makin hanyut !!

      Semenjak bersekongkol dengan ulamak-ulamak pakatan macam Karpal Singh, Lim Kit Siang, Anwar al juburi dan Sheikh Ambiga, berbagai musibah telah menimpa Pas.

      Salahkan diri sendiri...!!!!

      Padam
    3. dah tu ko nk tgk UMNO gabung ngn PAS? weiii g baca sejarah balik boleh x? apa jd bila PAS gabung ngn UMNO?? bnda dah pnh jadi...
      ***apabila orang gila ckp sorang2, kita akan kata, "xp, orang gila mmg mcm tu"

      Padam
    4. dah sah...kata madey...hanya orang bodoh yg joint umno....ha...ha...

      Padam
    5. ahli umno yg dah muak dgn UMNO7 Jun 2012 6:43 PTG

      musibah apa yg menimpa pas?????lembuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu punya rakab al lembu

      Padam
  5. yela sampai pemimpin dia pun kata ahli pas byk dilanggan prof dan doctor,yang umno ada mcm mangkuk yang bagi komen menyebelahi umno nie dlm ruang komen nie .malas baca sejarah suka dengar dari orang umno ,dah la xbaca buku lepas 2 maki2 ulamak,xsedar dah kena tipu s4 tahun ,bila bodo do diam .

    BalasPadam
  6. Betul3... tengok je gambar2 di atas dah tau dah yang mana nakkan Islam dan yang mana tolak Islam..

    BalasPadam
  7. PAS kata dia lebih islam drp UMNO. Betul ke? Pada hal keduanya sama saja bak kata perpatah 'Belanga kata Kuali hitam' Ha ha ha... Contoh: (1) hari belia UMNO ada k-pop, Serambi Mekah pun ada k-pop, bertam nite pun ada k-pop. (2) PAS tuduh UMNO kafir kerana bersahabat dgn MCA n MIC tp skrng dia boleh pulak bersama dgn DAP. Apa plak hukumnya tu? Sama kan? Yg pasti kawe lihat PAS juara dlm memporak perandakan akidah n syariat islam Melayu di M'sia. Camna pun kalau PAS bertanding melebih 100 kerusi parlimen dlm PRU13 kawe akan sokong PAS. Yang penting Melayu islam mesti jadi ketua n ada suara majoriti dlm parlimen bukannya jadi pemimpin boneka mcm di Perak dulu

    BalasPadam
  8. jangan dok bising bisinglah woiii.. melayu yang lahirkan anak luar nikah@anak haram setiap 1 jam 6 kelahiran tu korang tak endah pun.. malah korang menggalakan lagi aktiviti maksiat tu.... melayu bertatooo korang butakan mata.. melayu ramai penagih korang suka jer.. melayu mat rempit korang sokong bagi pulak trek drag.. LGBT bape kes dah korang serkap.. Bab murtad ni korang baca perlembagaan Malaysia.. Ada ker di kata melayu tak boleh murtad.. 18 tahun keatas bebas memilih pegangan agama bro salah siapa?? siapa yang buat perlembagaan tu.. Tak heran anak Melayu memang dah ramai Murtad@terpesong akidahnya.. wallahuaklam..

    BalasPadam
  9. Cuba perhatikan betul-betul ulasan TN 6hb Jun 1.28pm. Dia menunjukkan otak nya yang ber IQ rendah. Menasabah lah orang kata cacai UMNGOK otak jer ada tapi takder akai! Ustaz Azhar kata 'BODDO"

    BalasPadam
  10. pencacai umno buat menyemak kt blog ni.tempat dia mana ada org dah,semuanya lembu.pastu nk menglembukan org lain.sorry la beb,sudah salah tempat la

    BalasPadam