Jumaat, 8 Jun 2012

Subhanallah..Lu Orang Pasti "Sebak" Tengok Pemimpin nii..

Sendiri mau tengok dan sendiri mau nilai..Sultan Kelantan mengikut Imam yang di gelar oleh Umno Bangsat sebagai "Bapa Kafir" ini...atau apakah Umnolah yang sepatutnya digelar sebagai penyambung "Kerja Kafir"!!

12 ulasan:

  1. salam tuan admin..minta tukar blog list boleh

    BalasPadam
  2. apasal pulak nak 'sebak-sebak' tengok Nik Aziz solat... memang dia tu dah terkenal dengan kealimannya...

    BalasPadam
  3. Sebak tgk yg ka blakang TGNA..

    BalasPadam
  4. nk tgk jugak Najib jd imam kt mana2 masjid

    BalasPadam
  5. pemimpin macam ni lah yg aku sayang.ada sapa nak lawan dgn pemimpin negeri lain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku anak negeri Selangor, sungguh kagum dengan Sultan Kelantan ni, bolih tukar negeri. This Sultan is a true Ketua Ugama Islam

      Padam
  6. ha ah. napa plak nak sebak? dah sah2 solat tu wajib..

    BalasPadam
  7. Ingin tengok Najib jadi Iman solat, manakala Muhyidin, Nazri, Hishamuddin dan Rais jadi makmum nya. Solat di Surau 1Malaysia...

    BalasPadam
  8. TTahukah anda bahawa baginda kesultanan kelantan satu daripada dua kesultanan tanah melayu daripada keturunan Ahlul Bait selain keSultanan Perlis.

    BalasPadam
  9. mohon bantuan lihk blog saya di blog tuan jika sudi membantu. blog tuan sudah dilink diblog saya . terima kasih.

    BalasPadam
  10. bukti baginda adalah keturuna ahlul bait di sini.. sila kunjung. http://wasukalu.blogspot.com/2012/04/kesultanan-ahlul-bait-di-kelantan.html

    BalasPadam
  11. Hebat bila seorang yg bergelar sultan mampu menyembah Allah di mana sahaja..mmg terharu jika dibandingkan dgn pemimpin yg lain...semoga Allah lanjutkan usia ke bawah duli tuanku...Allahuakbar!!!!

    BalasPadam