Rabu, 13 Jun 2012

Inilah Poster "Pencacai" Umno Paling Meroyan..


5 ulasan:

  1. tergelak ada, sedih pun ada bila terbaca poster ini. tergelak dan sedih krn kebodohan seorang pengarah perhutanan negeri pahang yg mempunyai beratus-ratus kakitangan bawahan, seorang pengarah yg boleh diperbodohkan sebegitu. kalau isteri/anak/saudara mara dan kawan2 yg baca ini bagaimana agaknya, tak malukah

    BalasPadam
  2. Biarkan ajelah puak pakatam berceramah pada monyet-monyet kat hutan tu...

    Manusia dah tak ingin nak mendengar temberang mereka lagi.

    heheheheeeee...

    BalasPadam
    Balasan
    1. rakabanakharam13 Jun 2012 6:12 PTG

      betul..betul..dan umno hanya didengari oleh lembu dan babi,sebab itu pemimpin umno perangai macam babi.

      Padam
  3. Cian nyer..elok letak kat tempat pembalakn taib.di larang tebang balak.

    BalasPadam
  4. Hebat betul penangan PR sekarang ni ye. Sampai ke hutan rimba banat pun diorang haramkan berhimpun. Ada ke orang nak buat seminar dalam hutan ek? Kelakar beb!

    BalasPadam