Isnin, 20 Ogos 2012

Inilah Tamparan Bagi Pimpinan Umno Bangsat..

Pengerusi MCA Selangor, Datuk Donald Lim berkata jika Selangor dan negeri-negeri lain di negara ini dikuasai atau kekal di bawah pemerintahan BN, ia tidak akan menjadi negara Islam.

"MCA akan terus mempertahankan kepentingan orang Cina dan tidak akan membiarkan Selangor menjadi sebuah negara Islam," kata Pengerusinya, Datuk Donald Lim.

"Ini juga tidak akan berlaku di mana-mana negeri dan negara yang ditadbir oleh BN. Ini adalah janji kami kepada rakyat Selangor," kata Lim (kanan dalam gambar) dalam ucapan pembukaannya di konvensyen MCA Selangor hari ini

Satu contoh Islamisasi di Selangor di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat sekarang, katanya, ialah percubaan Majlis Bandaran Kuala Selangor untuk mengasing tempat di pawagam mengikut jantina.

Lim menggesa semua ADUN keturunan Cina di Selangor, khususnya dari Pakatan Rakyat, supaya menyatakan pendirian mereka terhadap cita-cita PAS untuk mewujudkan negara kebajikan Islam dan undang-undang hudud.

JuRaGan : Gua nak temuntah bila Mahathir Nyanyuk kata..Pas kena sertai BN..sebab dalam PR ada parti yang sangat memusuhi Islam..Dah nak mampous masih lagi banganggg....
 

7 ulasan:

  1. macamanalah MURUJID nak agihkan kursi meja ni..............

    BalasPadam
  2. deiiii MaCA.....kah kah kah kah kah kah ....

    BalasPadam
  3. Salam Bro,Kalau MCA tak mahu hudud kenapa pulak UMNO dimaki ? Kalau DAP tolak hudud siapa pulak yang nak dimaki ? PAS kot !

    BalasPadam
  4. Sebab..... umNO buat perangai lembu kenyang...Karpal bantah pimpinan PAS tegur... MCA bukan setakat bantah malah menentang dan kata hilang akal... tu pun tak tau ka???

    BalasPadam
  5. Pakcu Rantau Panjang24 Ogos 2012 12:06 PG

    Pakcu ingat lagi cerita MCA dalam Umno dan Dap dalam PAs ni macam cerita Labu labi yang P.Ramlee arah tu....semuanya lakonan yang buat Pakcu ketawa aja...Pakcu tak mahu komen panjang yang jelas kedua-dua "mata sepet" nak tengok Melayu cerdik ko bodo dalam arena politik yang bertemakan "hudud"...kerana siapa yang berani pijak kertas tu...maka boxing sakanlah Labu dan Labi...yang mata sepet cuma tepuk tangan di belakang......

    BalasPadam
  6. Salam Bro,UMNO macam lembu tetapi PAS macam keldai selalu kena tunggang dengan DAP.Malulah !

    BalasPadam
  7. tahniah mca saya sokong kenyataan MCA sebab dia kafir habri. Siapa yang menyokong mereka adalah musuh kepada Islam

    BalasPadam