Jumaat, 16 November 2012

Apa Hebatnya 2 Orang Unit Amal Nii.??Sampai Masuk Suratkhabar Umno...

 Ini dia wira kita dari Unit Amal Perak..Pak Rahim dan sdr. Adib yang telah berjaya mengharumkan nama Unit Amal PAS dimata masyarakat apabila hanya mereka yang berjaya menjumpai mayat penerjun di Kubu Gajah tempoh hari yang mengambil masa 10 minit sahaja.Sesungguhnya pengorbanan mereka ini sudah pasti menaikkan nama Unit Amal dan PAS itu sendiri.Tahniah kalian berdua...Kalau boleh beb..PAS Pusat kena bagi sesuatu anugerah semasa Muktamar kali ini,untuk manaikkan lagi semangat anak-anak muda bagi menyertai Unit Amal yang semakin dihormati dan disegani.

Keratan akhbar Sinar Harian tentang kehebatan Unit Amal

8 ulasan:

  1. Unit Amal Kuala Kangsar16 November 2012 pada 11:31 PG

    Tahniah,aku kenal Pak Rahim umur dah lebih 60 thn tapi masih bersemangat untuk berbakti kepada Unit Amal,aku respec sama Pak Rahim dan aku juga bangga menjadi salah seorang anggota unit amal,Hidup Unit Amal!!!Hidup PAS!!!

    BalasPadam
  2. org kampung aku tu...ha3

    BalasPadam
  3. sekalung tahniah kepada mereka berdua. Teruskan beramal demi agama, bangsa dan negara khususnya kerana Allah....

    BalasPadam
  4. Allah SWT jua akan membalas amal baik komer berdua

    BalasPadam
  5. Apa kata kiranya,,unit amal ni kita pecah lagi skop skop bidang tugas,selain menjaga perhimpunana parti....kita buat pula unit amal insaf..unit menasihati pemuda pemudi yang suka bermaksiat,,,,unit amal bencana..menguruskan musibah banjir,kebakaran dll...unit amal pengguna...kawal harga barang,,unit amal antarabangsa...perhubungan antara bangsa...dan banyak lagi kita kembangkan skop unit ini....

    BalasPadam
  6. tanhbiah.. untuk keduanya dan tidak lupa unit amal

    BalasPadam
  7. TAHNIAH,MEMANG AHLI PAS HEBAT2.BUKAN MACAM AHLI UMNO TAK ADA WANG KERJA TAK JALAN.

    BalasPadam