Isnin, 31 Disember 2012

Wajah Pejuang Wanita PERKASA Yang Seksi BerDEMO..

Gambar pejuang Wanita Islamiah dari PERKAKAS..semas berdemo di Trengganu membentah AMANAT TG Haji Hadi demi mempertahankan Aqidah Orang Islam.

19 ulasan:

  1. Geram gua tengok bontot baju merah tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. janda aku tu...dah lobos dah ,,,la ketat balik kot

      Padam
    2. lkut suka lu ajer..bekas kekasih gelap aku tuuuuu........

      Padam
    3. panahan kacip patimah

      Padam
    4. tgh thn kentut la bro

      Padam
  2. aurat tidak hanya pada kepala sahaja

    BalasPadam
  3. kalau pasal melayu dan islam merekalah paling semangat menjaga kedaulatanya......tapi ajak ikut suruhan Allah spt yg tercatat dalam quran dan pesanan RasululuLah buat bodo jeeeeeee....

    BalasPadam
  4. muzium padi gunung kheyang31 Disember 2012 5:44 PTG

    dasar munafikun!

    BalasPadam
  5. Assalamu'alaikum... buat pengetahuan saudara saudari sekelian .. TG Haji Abd.Hadi tu bukan guru tadika ... Tapi beliau tu adalah seorang Ulama' ... tak usah lah nak cakap dan tuduh macam macam... kenapalah kamu ni suka tuduh tanpa mengetahui pekara yg sebenar... cukup pelik lah kamu ni... semoga Allah pelihara talian persaudaraan antara Pakatan Rakyat dan memberi kemenangan yg cukup besar bagi membolehkan PR menerajui PUTRAJAYA dgn kepimpinan dan petunjuk dari Allah... Amin...

    BalasPadam
  6. Ada ka RTM & TV 3/4 berani bagi laluah khas pada TGHA utk menjelaskan kedudukan sebenar mengenai Amanat tu secara terus menerus pada rakyat?????

    Kita tengok apa kata pembelit2 UMNO nanti !!!!

    ha..ha..ha. akan timbul 1000 macam alasan yang tak membenarkannya. Termasuklah mufti2 mata duitan....

    BalasPadam
  7. perintah Allah agar manusia yang beriman menutup aurat pun di sanggah nak suruh orang lain bertaubat pula.sendiri punya dosa pun buat tak peduli aja.malulah sikit.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tutup aurat wajib, awat tak masuk dlm undeng2 syariah? ada kesalahan2 yg hukumannya takdak dlm quran pun depa boleh cipta. ikut yg diperintah & tinggal yg ditegah & juga jangan buat, reka atau cipta apa2 (hukuman) yg tak diperintah. allah maha berkuasa, jadi jgn ambik kuasa dia & dia lah sebaik2 hakim.

      Padam
  8. tadi on the way ke kepala bataih dengar ceramah ustaz azhar idrus rtm pulau pinang,,,hujung ada disebut perihal orang munafik bila di ajk kembali ikut ajaran alquran dan sunnah ,,,macam macam alasan depa bagi....ini lah golongan nya

    BalasPadam
  9. kalau lah mereka ini faham dan baca buku mustika hadis mereka tak mungkin berdolak dalih lagi

    BalasPadam
  10. orang kafir mana nak ngaku kafir!

    BalasPadam
  11. Bodoh la bgaduh sesama sendiri

    BalasPadam
  12. buat yg berkenaan, terutama makcik berskaf merah serta kuncu2nya..maluuu lah pd diri sendiri ataupun malu dkt ibubapa makcik..paling tidak tulonglah malu dkt Allah SWT..insaflah, sedarlah sebelum terlambat, jgn jadi...limau purut tiga serangkai, buta perut tarak akai...

    BalasPadam