Sabtu, 30 Mac 2013

Terkiniii...Bubar Parlimen..Inilah Kenyataannya!!


Pembubaran Parlimen bagi membuka laluan kepada pilihan raya umum dilihat mungkin berlaku hanya selepas minggu kedua pada April apabila Datuk Seri Najib Tun Razak dijadualkan akan menunaikan umrah pada minggu depan.

Sumber berkata, Perdana Menteri dijangka berlepas ke Arab Saudi pada 3 April selepas mempengerusikan mesyuarat Kabinet akan datang dan mengambil bahagian dalam acara berbasikal di Putrajaya.Beliau dijangka pulang dua hari selepas itu.

Bagi orang Islam, umrah kadang-kala dilakukan untuk mendapatkan petunjuk sebelum membuat keputusan utama dan Najib, ia dijadikan sebagai upacara tahunan.


JuRaGan : Pegi Mekah Minta petunjuk kira ok la bro..Tapi bila nak memerintah apasal lu tak pakai petunjuk dari Allah yang sedia ada..iaitu Al-Quran dan Hadis..? Ini semua wayang beb..Rakyat dah tahu siapa pilihan mereka dalam PRU-13..


3 ulasan:

  1. Kalau najib benar2 mengerjakan umrah kerana Allah, jgn mengunakan facilities kerajaan dan pergi seperti rakyat biasa menggunakan wang hasil titik peluh.

    BalasPadam
  2. Mudah-mudahan Allah akan tunjuk kat dia.. lepas PRU 13 nanti dia berubah dari ketua kerajaan kepada ketua pembangkang. Amin .....Takbir !!!

    BalasPadam