Sabtu, 6 April 2013

Ahli Parlimen Paling "Najis" Ini Kata Ada Rahsia Besar Pembangkang..

Meroyan lagi mamat nii..Oleh kerana Najib belum lagi umumkan calon-calon dalam BN..jadi adalah point mamat nii nak bodek tuannya..kah3..Jangan mimpilah broo..lu bertanding bebas dengan lambang "katak" lagi bagus..

Mamat ni kata ada Dua 'rahsia' yang boleh 'mengejutkan' rakyat Malaysia akan didedahkan Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali selepas hari penamaan calon pilihan raya umum ke-13.

Katanya rahsia tentang pemilikan aset pemimpin pembangkang tertentu dan tentang kerjasama antara parti-parti pembangkang itu, boleh menggugat keyakinan para penyokong terhadap parti pembangkang.

"Saya mempunyai maklumat tentang dua rahsia ini iaitu berhubung masalah kerjasama antara PAS, DAP dan PKR serta maklumat tentang pemimpin tertentu yang menguasai aset tertentu dalam pakatan pembangkang tetapi tidak boleh didedahkan sekarang...dua perkara itu juga dijangka mampu mengejutkan rakyat Malaysia.

"Saya akan serahkan maklumat itu kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mungkin pada malam Sabtu dan terpulang pada beliau (Perdana Menteri) sama ada akan mendedahkannya atau tidak.

"Namun saya sendiri akan mendedahkannya sekiranya beliau tidak berbuat demikian. Saya berani pikul tanggungjawab itu," katanya kepada pemberita di sini.

JuRaGan : Lu punya cakap sekarang..rakyat kasi tong sampah saja beb..lu ingat dengan kerja tahap "Najis" lu nii..Pak Najib boleh kasi lu jadi MP ka??Lu punya tuan pun talak pecaya sama lu maa..sebab bila lu bukak mulut,lu punya lidah ada cabang Ooo..




6 ulasan:

  1. Bagus lak Tok Braim oooi hang nak buat cerita baru mana tau kot-kot Najib mau dengaq cerita mengarut hang tu, hang kena ingat bekarung dah hang dok buat cerita tapi orang ramai sikit pun tak ambik kesah sebaliknya hang yang depa dok kutuk dan maki bahkan dihina cerca dengan berkata yang kesat, tapi orang yang hampa dok benci tu orang ramai makin dok sayang dan bagi semangat kat dia supaya teruskan bagi UMNO/BN bungkuih dan gulung tikaq, kalau boleh biaq satu kerusi pun jangan bagi menang dalam PRU13 nanti,tapi PR bukan macam UMNO dan PEKASAM hang tu depa hanya akan bai UMNO jadi pembangkang juga walau pun satu kerusi ,hang tengoklah nanti, tak tau lah kalau UMNO/BN guna SPR untuk menang.Atau UMNO dan PEKASAM hang akan buat kacau bila kalah PRU13 nanti.

    BalasPadam
  2. Pemimpin ada aset tu salah ke? Rasanya memiliki aset tu tak salah..Cara mendapat aset melalui jalan belakang , ITuu..yang salah..

    BalasPadam
  3. Sekurang2 najib bagi "senator" kat katak ni... hi..hi..hi...

    BalasPadam
  4. Salam Jurangan

    Berangan lagi si mamat nih. Mungkin kena salah bantal masa tidur malam tadi kot? Yong sudah dedah dalam blog Yong mamat ini tak tersenarai sebagai calon ameno di Pasir Mas. Takdenye ameno nak percaya kat dia ni. Sebab mulutnya takde penapis.

    Selamat berjuang Encik Brahing.

    -Yong suka kuning-

    BalasPadam
  5. FrogHim Ali ni... katak pun taknak ngaku sedara! Biawak plak kata dia spesis biawak yg lebih busuk dari biasa sebab lidah dia bukan je bercabang dua tapi bercabang-cabang ikut kat mana keuntungan pada dia! Plak tu isi perut dia lebih busuk dari isi perut biawak... sampai suku sakat baiawak pun tutup hidong bile FrogHim Ali ni bukak mulut...!!!

    BalasPadam