Sabtu, 6 April 2013

Berita TV3 1.30..Dengan Marah..Pak Din Kata PAS Dan Penyokongnya SESAT..!!

Marah dengan ucapan TG Nik Aziz mengatakan solat orang umno tak dapat pahala..maka Matyudin (TPM) tanpa usul periksa hanya berpandukan tulisan Utusan Syaitan melenting dalam berita 1.30 tengah hari sebentar tadi..

Lantas dengan nada marah Matyudin terus mengatakan bahawa "PAS adalah Parti Ajaran Sesat dan barangsiapa yang menyokong PAS adalah sesat,"katanya.

Yang lebih hebat lagi..beliau menansihatkan TG Nik Aziz agar menjaga akhlak dan perangai sebagai seorang Tok Guru yang bercakap tentang agama.


JuRaGan : Habih la orang PAS semuanya sesat..?? Faham ke Matyudin ni maksud sesat..Rasulullah kata "Aku tinggalkan kamu dua perkara,kalau kamu ikutinya kamu tidak akan sesat,iaitu Al-Quran dan Al-Hadis." 

Jadi tak payah nak pegi jauh beb...Kalau dari segi Dasar parti..Apakah Dasar Parti UMNO..lu orang pasti tahu,iaitu dasar yang dibuat oleh Lordread (Sekularrrrrrr..) yang memisahkan Politik dan Agama..dan apakah Dasar PAS..dasar PAS ialah Al Quran dan Hadis..jadi siapa sesatttt..???Anak Cina makan pengat..lu Sendiri mau ingat!! 

TG Nik Aziz kenalah beringat dengan nasihat Pak Din nii..Jaga akhlak diri sendiri dan akhlak anak-anak..ikut mcm mana Pak Din tarbiyyah anak-anaknya..


6 ulasan:

  1. UMNO parti sesat lagi menyesatkan.Mehdeen anak kamu tu akhlaknya baik pada pandangan Melayu saja.Dalam Islam dia berpakaian tetapi telanjang.Hang pi tanya ulamak UMNO Mufti Perak.

    BalasPadam
  2. jauhkan diri dari puak yang amat dikenali ini tunggu nak ubah aja lani itu semua ucapan sebelum pru dengan harapan ramai termakan umpan omno

    BalasPadam
  3. pak din ni nak nasihat org ke??? hahahaha.. biar aku gelak guling2 dulu. camnilah,ape kate pakdin tengok cermin yg bsr2 kat uma pakdin tu,dlm cermin tu ade imej syaiiton yg akan nasihat pak din balik...kahkahkah

    BalasPadam
  4. Tak Nampak pun UMNO tu parti Islam. Siapa yang sesat ni???. Berpuluh tahun orang Melayu tu lemah tau dak. Yang kaya tu pun lintang pukang.

    BalasPadam
  5. Tersasul dan dah ter"cakap" sesat, terhantuk kepala sendiri dah...

    BalasPadam
  6. Dalam Islam cukup jelas siapa sesat atau tidak sesat.Di negara ini pun cukup jelas..siapa ajak kekalkan undang-undang LORD REID dan tolak hukum hakam Al-quran serta tolak apa yang Nabi saw suruh lakukan maka gerombolan itulah yang dikatakan sesat sesesatnya

    BalasPadam