Jumaat, 12 April 2013

Benar Kata Tengku Nan..Kini Husam Musa Kena "Kejutan"..


Datuk Husam Musa mengakui hari ini terkejut dengan sambutan hangat penduduk Putrajaya selepas beliau diumumkan sebagai calon Pakatan Rakyat (PR) selepas beliau turun ke bawah untuk lawatan pertamanya.

Naib presiden PAS itu dinamakan sebagai calon Selasa lalu mengadakan acara malam tadi dan melawat penduduk Putrajaya hari ini untuk memperkenalkan dirinya dan mendengar rintihan mereka.

“Saya sangat gembira, kerana dari body language orang-orang di sini ... Saya terkejut, dulu saya ingatkan kakitangan kerajaan ni tak berani. Tapi rupanya mereka lebih berani dari saya,” kata Husam kepada pemberita di sini.

Husam mengatakan beliau telah mengelakkan diri dari duduk dan berbual-bual dengan penjawat awam karana bimbang akan membahayakan kerjaya mereka, akan tetapi sebaliknya berlaku apabila mereka yang menemuinya.

“Ramai yang nak bergambar. Walaupun mereka dalam uniform kerajaan. Ada seorang dua pegawai minum bersama saya.

“Saya kira ini adalah perubahan positif,” tambah beliau

JuRaGan : Manusia kalau dah lama berkuasa dia akan jadi "Sombong"dan lupa akan segala sesuatu itu adalah perancangan dan kehendak Allah..Maka PAS menghantar Husam ke Putrajaya untuk menghapuskirakan "Kesombongan" pimpinan Umno yang Terlalu Haprak di mata rakyat masakini.



6 ulasan:

  1. Insyaallah semoga datuk husam menang selesa di Putrajaya.

    BalasPadam
  2. Ambillah semangat juang Sultan Muhammad AlFateh..penakluk konstantinopel

    BalasPadam
  3. insyaallah.. segala puji untuk ALLAH S.W.T...

    BalasPadam
  4. bawalah sikap sahabat2 rasul kita apabila memerintah esok

    BalasPadam
  5. Allah tetap memberi kemenangan kepada pihak yang benar...insyaallah

    BalasPadam
  6. Hamba Allah...Semoga Dato' berpeluang menamatkan kebobrokan dan keangkuhan kekuasaan BN dan seterusnya membuka laluan bagi PR menakluki putrajaya..moga menjadi sejarah spt Muhamad Al Fateh..Insya Allah...Ya allah perkenankanlah permohonan kam...

    BalasPadam