Selasa, 16 April 2013

Tengok nii..MB Kedah Pakat "Pelingkup" Kalau Macam Nii..

Pesta hiburan yang sering diadakan dirumah Mukriz dengan pelbagai
program maksiat yang disajikan..

 MB Ustaz Azizan sedang menyampaikan kuliah Agama mingguan di KUIN.
( Hampa ingat Mukhriz boleh tak bagi kuliah agama mcm nii..??)

Bangga la hampa dapat MB baru kali nii??..Bangga takpa jangan bangangg..Dengar cerita Mukhriz bertanding DUN kali ini, Sudah pasti Najib nak mamat ni jadi MB Kedah kalau-kalau BN boleh menang kut..Tapi aku rasa hampa kena pikiaq habis-habis,,kecuali orang yang dah tak boleh pikiaq yang sokong Bn nii..Takkan hampa ndakkan MB yang tak pikiaq tentang agama dan susahnya hidup hampa..tengok saja la hidup dia kat bawah nii..
 
Kalau orang 'berhati besar berjiwa mewah' macam ni jadi MB Kedah boleh lingkop negeri! Silap haribulan pulau Langkawi kena juai nak bayaq utang
Sebagai perbandingan kehidupan seorang Presiden Iran dengan sorang yang baru sahaja menjadi seorang Timbalan Menteri di dalam kabinet Najib di Malaysia ini, yang dipaparkan ini adalah rumah Mukhriz Mahathir dipetik dari web ohartis.


Kata terataionline, gambar ini telah di ambil pada hari “House Warming Party Datuk Mukhriz Mahathir”, emmm, beginikah rumah pemimpin yang di impikan oleh rakyat semua, kononnya nak diangkat jadi Menteri Besar Kedah jika BN menang?? emmm tepuk dada tanya garpu hati, rakyat makan kais pagi makan petang, kais petang makan pagi esok, emm.








Mai banding pula dengan rumah Menteri Besar Ustaz Azizan yang terletak di Jalan Sultanah, Alor Setar. Bukan salah pun Mukhriz nak buat rumah mewah...besaq Gunung Jerai pun takpa tapi nak kena siasatlah kekayaan dia tu ambik mana?


Gaya hidup mewah, asyik berpesta-pestaan kat rumah... ish tak sesuai sungguh Mukhriz ni nak jadi pemimpin politik di Kedah, elok hang pi jadi korporat



MB Kedah Ustaz Azizan sedang menyampaikan kuliah agama mingguan di Sri Mentaloon


Datuk Mukhriz pula sibuk dengan kuliah karaoke, sapa nak tambah ilmu bolehlah pi tadah Kitabul Karauki kat rumah dia




Cara hidup ala Barat... tak layak langsung nak jadi pemimpin rakyat Kedah yang rata-ratanya beragama Islam.



Mukhriz seorang pemimpin yang lemah dan tiada wibawa tapi dia dipotraitkan supaya nampak hebat kerana......Anak Bapakkkkkk. Sumber : blogmindarakyat

12 ulasan:

  1. Bukan setakat dia nie je. Ramai lagi anak2 kaum kerabat kasta tertinggi bee end nie yang seangkatan dengannya. Ini kalilah..

    BalasPadam
  2. SEMOGA ALLAH MEMBUKA HATI MEREKA YG MASIH BUTA.

    BalasPadam
  3. lepas ne buleh la kita ramai ramai pakat pi dansing kat rumah mb baru. bapak borek anak rintik.

    BalasPadam
  4. Tak lain tak bukan hanya dapat doa agar pulang ke pangkal jalan. Yang sudah tu sudahlah. Taubat anda diterima setelah anda insaf. Laailaahaillallah.


    BalasPadam
  5. Aku cuba nak memahami pemikiran puak umno tentang politik, tapi aku gagal. Kenapa mereka tak boleh befikir secara rasional apa yang dilakukan oleh pemimpin mereka yang hidup dalam serba kemewahan dengan merompak wang negara, disudut ugama apakah mereka yang berugama islam boleh menerima isteri pemimpin mereka yang engkar perintah Allah dengan tidak bertudung, boros menghabiskan wang rakyat. Mengapakah puak puak umno ini tidak sensitif dengan perilaku pemimpin mereka. Adakah orang orang umno ini begitu bodoh sehingga tidak boleh menggunakan pemikiran mereka yang waras. Tawaran untuk memberi kesenangan kepada rakyat telah ditolak mentah mentah sedangkan dikampung kampung terdapat ramai daripada kaum umno yang hidup dalam serba kesusahan. Tolong beri jawapan ....

    BalasPadam
  6. ha ha ha . kalau nak fitnah pun buat lah cara lain. nampak dah macai pakatan haram kecut telur bila dengar mukhriz jadi calon dun. Tak payah la dok buat fitnah kat mukhriz macam tu. rakyat dah sedar siapa yang benar. Akibat takut hilang kuasa pakatan terpaksa buat perkara yang pelik akhir -akhir ni

    BalasPadam
  7. parti cap spender stopa dah takutttttt pembalasan rakyat kedah dalam pru 13 ni. Itu lah dah diberi kuasa lahap menyamun balak dan hasil negeri. Serban saja besar bakul sama besar dengan nafsu menyamun puak-puak khawarij syiah ni. bagi lagi lima tahun alamat kedah tinggal macam spender putih besar tu le

    BalasPadam
  8. mari kita tamatkan kerakusan puak pakatan luar tabie ni. ayuh semua sokong umno dan bn dlm pru 13 ini. Doakan supaya pengasas pondok geting hj abdullah al-najmie saamah selamat dari penindasan puak ini di kelantan. allah selamatkan malaysia dari ;puak perosak masyarakat akhir zaman ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mengaji kat masjid pun hang tak pernah pi...ni duk sibuk nak cerita bab pondok.....gi la karoke nu...tanah kubur lambat lagi hang nak jejak...

      Padam
  9. kedah akan mendapat seorg MB hebat mcm bapanya juga good luck mukhris...semoga kedah akan bertambah maju .....untuk maju kena kerja keras..... bukan 24 jam dengar ceramah

    BalasPadam
    Balasan
    1. sok ko mampus tak payah nak baca talkin kat kubur...nanti ko cakap dah mampus pun kena dgr ceramah lagi...

      Padam
  10. Undilah PAS!

    BalasPadam