Isnin, 1 April 2013

Subhanallah,Tengok Nii...Hebatnya "Perancangan" Allah Keatas Umno..

Rupa-rupanya memanglah senjata paling canggih yang perlu ada pada setiap pejuang kebenaran ialah "Kesabaran" sepertimana yang ditunjuki oleh Baginda Rasulullah dalam perjuangan  menengakkan Islam dan kata-kata Rasulullah bahawa "Kesabaran" itu awalnya pahit,namun penghujungnya adalah "Kemanisan"

Maka kini terbuktilah kepada kita,akan kata-kata Rasulullah ini..Bagaimana pahitnya keadaan pembangkang pada tahun 2003 apabila puak pemerintah yang tunjangi oleh Umno/BN melakukan "Persempadan Semula" semata-mata inginkan kuasa mereka kekal sampai bila-bila.

Bertambah pelik dan memilukan apabila kawasan dimana pembangkang bertanding yang mejoritinya melayu,telah ditambah dengan pengundi kaum cina dengan cara persempadanan yang dianggap "Gila Khinzir" sewaktu itu,Rata-rata kawasan yang kuat pembangkang telah dimasukkan pengundi cina dengan jumlah yang banyak,kerana sewaktu itu juga kaum cina tidak mahu dan takut untuk mengundi pembangkang terutamanya parti PAS kerana saban hari dipertakutkan oleh Umno Haprak.

Namun selepas 15 tahun berlalu,dengan sabar dan penuh dugaan yang teramat sangat..kini segala perancangan jahat mereka telah dikembalikan Allah kepada mereka semula..Hebatnya perancangan Allah tidak dapat diatasi oleh makhluk bernama manusia yang begitu lemah.

Kini mereka terasa bahang dan azab Allah dengan  kerja-kerja jahat mereka suatu ketika dulu,apabila majoriti kaum cina sudah menolak dan membenci Umno/Bn dan tidak takut lagi untuk mengundi dan bersama PAS.

Untuk mereka melakukan kembali kerja jahat mereka ini,Umno Haprak memerlukan 2/3 majoriti dalam parlimen..mana mungkin kerana sekarang mereka sudah tiada kuasa 2/3..jadi merana dan azablah dirasakan apabila perancangan jahat mereka selama ini untuk mengekalkan kuasa diterbalikkan oleh Allah apabila meraka pulak yang merasa keperitan dan kepedihannya..Benarlah firman Allah.."Kamu merancang,tetapi perancangan Allah Maha Habat"...Akhirk kalam,,nsyaAllah Ini Kali la...

4 ulasan:

  1. Allahu Akhbar ! setiap kejahatan barua-barua umno-apco dan pengkhianatan mereka akan dibalas ,setimpal dengan apa yang mereka lakukan,ABU saja penyelamat negara !

    BalasPadam
  2. Mahasuci Allah akan menolong mrk yg membantu agamaNya.

    BalasPadam
  3. pengorbanan kita terlalu sedikit. jangan ada rasa takabur. setiap sesuatu terjadi pasti dgn kehendakNya. bersujud syukurlah kita. mengurus kejayaan kelak, cabarannya tak kurang hebatnya.

    BalasPadam
  4. Macai2 dan juak2 UMPORNO tidak yakin akan semua ini..mereka ingat semua perancangan mereka tidak diketahui oleh Allah SWT..kalau mereka yakin, mereka tak akan menipu, rasuah, menyeleweng dll...mereka kurang yakin akan siksa kubur, syurga dan neraka...istilah dosa dan pahala tidak ada dalam kamus mereka...yg ada hanya kuasa, wang ringgit dan betina!!!Semoga Allah mengampunkan dosa saya serta memberi hidayah pada puak2 UMNO ini atau membinasakannya.

    BalasPadam