Jumaat, 10 Mei 2013

Berita Terkini Daripada YB Azmin Ali...


Berita terkini yg diterima, YB Azmin langsung tiada niat utk keluar dari PKR dan mengkhianati perjuangan PR. Beliau selaku Pengerusi PKR Selangor hanya mahukan kerajaan Selangor terus fokus kpd agenda utk memartabatkan kebajikan rakyat dan pentadbiran yg cekap dan telus yg diterima oleh setiap lapisan masyarakat di Selangor.

Kedah byk memberi pengajaran kpd kita. Belajarlah daripada kesilapan. Semoga kerajaan PR di Kelantan, Penang dan Selangor terus menjadi role model kpd negeri2 lain.
_________________
Perkukuh Pakatan Rakyat
Tawan Putrajaya

9 ulasan:

  1. Alhamdullillah !

    Moga moga apa apa yang tersirat di hati Azmin akan tersurat di dalam sejarah Pakatan Rakyat sebagai peneraju kemajuan Malaysia.

    BalasPadam
  2. Cukup menghairankan, dari mana datangnya berita yang begitu menakutkan... menghantui rakyat nih, alhamdulillah sekarang jelas untuk rakyat ketahui duduk perkara sebenarnya, Jangan lah mudah melatah dengan hasutan dan fitnah, Kita kena dengar dari yang empunya diri baru lah betul, ini tidak, mudah terpedaya, mudajh menerima pandangan dan pendapt orang lain tanpa memikirkan padah dibelakang hari, dok dengar dari orang-orang yang fasikq maka itulah jadinya.

    Selepas PRU 13 ini tidak mustahil akan ada dan malh berkemungkinan akn berterusan...akan ada belbagai perkara yang akan berlaku untuk memporak perandakan poakatan rakyat kerana mereka cuba mengalih pandangan supaya kita lupa tujuan asal kita yakni untuk membantah keputusan PRU KE 13.

    Pergunakan minda secara berhemah......teruskan perjuangan kita jatuhkan BN.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju dgn anda. Memang sesetengah blogger kebulur sgt, minta perhatian, guna apa sahaja agar blog mereka mendapst perhatian, tanpa rasa peduli kesan dan akibatnya. Cerita Azmin ni, boleh menjadi mangkin kpd sesetengah kelompok yg dlm sudut hati kecilnya ada sedikit niat, bila disogok dgn berita yg kena dgn niatnya maka akan membangkitkan semangat. Cermatlah sikit.

      Padam
  3. Semua calun baik belajar dengan Husam musa yg tak dilantik dalam exco negeri.. bersikap lapang dada kalau tak dilantik... dan pilih keharmonian party dari menimbulkan suasana keruh sbb kecewa tak dapat jawatan .. Tumpukan kepada pembangunan dan kebajikan rakyat ..walau apa jua kedudukan masih boleh berkhidmat untuk rakyat kalau anda jujur dengan perjuangan anda ..

    BalasPadam
  4. semalam astro awani kata azmin nak keluar pakatan dan ada juga pengikut yg lain akan ikut fakta yang auta....

    BalasPadam
  5. kena hati2 dgn berita yg kita ambil dari internet,..... pandangan utk mereka yg suka cepat sebarkan berita, musuh akan cepat ambil kesempatan.

    BalasPadam
  6. Saudara Azmin Ali - Jika jawatan yang kau kejarkan maka letaklah jawatan dan sertailah UMNO kembali seperti EZAM yg mungkin saudara dilantik Senator.

    Jika perjuangan RAKYAT yang inginkan KEADILAN, RASUAH DIHAPUSKAN dan KEBATILAN dilunaskan maka muhasabahlah diri dan teruskan perjuangan kerana rakyat sentiasa dibelakangmu.

    Kami takkan RALAT sebesar kumanpun jika saudara meletak jawatan dari PERJUANGAN PAKATAN dan kembali ke UMNO walaupun saya duduk di area PARLIMEN dan DUN Saudara Azmin.

    Apa yang penting PERJUANGAN RAKYAT harus diteruskan.

    INGATLAH -- Saudara hanya wakil kepada RAKYAT dan bukanlah saudar seorang sahaja yang berjuang menghadapi REFORMASI & BERSIH... Kami RAKYAT yang inginkan PERUBAHAN juga sama menghadapinya malahan lebih teruk dikerjakan.

    -- Sekian ---

    BalasPadam
  7. saudara YB azmin ali ... jangan jadi katak seperti Hassan Ali dan geng2 nya

    BalasPadam