Rabu, 8 Mei 2013

Pesanan "Penting" Ustaz Azizan Kepada Mukhriz Semasa Di Hospital...

Salam 1 Bangla...Sebak gua baca peringatan nii..Iaitu pesanan YB Azizan Razak bekas MB Kedah kepada YB Mukriz sewaktu MB Kedah yang baru ini melawat beliau di Hospital Pulau Pinang semalam..Hebatnya seorang ulamak..tetap menyampaikan kebenaran walaupun pahit dan dalam keadaan uzur sebegini,namun peringatan agar institusi Agama Islam yang menjadi nadi mentarbiyyah insan ke arah memperjuangkan agama Rabbani tidak sesekali dipinggirkan oleh pemimpin UMno Sekular yang baru dilantik oleh rakyat Kedah..Allahuakbarr..

13 ulasan:

  1. Semoga Kedah Darul Mabuk terus maju dan sejahtera...Diharapkan pelabur arak seluruh dunia datang untuk melabor agar rakyat Kedah tak kebuloq

    BalasPadam
  2. pesan dari seorang yg masa sihatnya kepala batu susah nak dengar nasihat kawan dan rakan....la ni mung nak nasihat orang pulok...org ni pulok dah biasa dgn kehidupang dunawi...iktibar bagi kita masa sihat hormati rakan dan taulan...dan tegas menghadapi musuh...ape pon aku tetap doakan ustaz azizan cpt sembuh....ubati kekeciwaan pr....

    BalasPadam
    Balasan
    1. di mana salahnya dgn nasihat beliau tu? cukuplah doa biar beliau sembuh..... nak tibaipun tunggulah dia sihat dulu....

      Padam
    2. Aku sokong 8:49. Bukan nak tibai tapi peringatan pada pemimpin senior PAS yg seangkatan dgn bekas MB ni. Kalau tak disuarakan sekarang bila lagi? Tunggu sampai semuanya punah dan bila kepercayaan penyokong dah berkurangan cara nak panjangkan hayat PAS joint UMNO...

      Padam
  3. Ada kemungkinan Mukhriz boleh jadi macam Umar Abdul Aziz?

    BalasPadam
  4. Boleh belah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mukriz pakar minum arak miguel.....ayahndanya madet pakar fitnah dan putar belit....lidah mereka ini sentiasa dbasahi oleh duit haram.....anak beranak ini rakan syaitan laknatullah....anak niaga arak...bapa pulak tolak hukum Allah/hudud....sah lar mereka ini syaitan laknatullah...doa sikit;semoga dbuka hati anak beranak ini bertaubat....

      Padam
  5. janganlah dok tambah fitnah.Doakan mereka dapat hidayah dari Allah kan baik.....

    BalasPadam
  6. Dah terlambat nak berpesan. Seperti berpesan pada kucing jangan makan ikan. Sepatutnya dia jaga Kedah jgn sampai jatuh ketangan org2 yg mementingkan duniawi lebih dari akhirat. Kita hanya doa semoga pesanan beliau dapat membuka hati MB baru Kedah agar menjadikan Kedah lebih Islamic.

    BalasPadam
  7. Aku doakan Ust Azizan lekas sembuh. Aku rasa selepas sembuh lebih baik beliau meletakkan semua jawatan dlm PAS, bagi peluang kepada kepimpinan muda kerana beliau ni memang tiada bakat sebagai pemimpin. Beliau ni sesuai sebagi tenaga pengajar/pensyarah di Maahad Tahfiz aja.

    BalasPadam
  8. keturunan macam ni tak boleh nak habak macam tu.>bapak jenis anak paria jual negara anak lahir lagi teruk le .haaaramm haaaarammamm jadah lah anak nya .negeri kedah diperintah oleh menang tibu anak haram jadah

    BalasPadam
  9. kah kah kah!
    meracau pula orang tua ni! kekalahan PAS kedah disebabkan kepala batu.

    BalasPadam
  10. Kah.kah.kah..kedah darul mabuk...yumm senggg.......hancussss umnoooo...

    BalasPadam