Rabu, 8 Mei 2013

Sombongnya..Video Zuraida MP Ampang,Lu Orang Sendiri Nilai Beb...





Kata Datuk Mustafa Ali yang dipetik Sinar Harian (Di bawah) “Kita (Pas) tidak pernah tuntut, 
tidak pernah bercadang, tidak berhasrat pun ke arah itu. Kita sudah putuskan untuk 
kekalkan yang sedia ada iaitu Abdul Khalid sebagai MB Selangor.

 Wa kasi besarrrrrrrrrrrrr...untuk lu tengok dan fahammmmm...

18 ulasan:

  1. SUDAH SUDAH LAH JANGAN BERBALAH, NAIK RIMAS AKU....

    BalasPadam
  2. Mulut jangan celupar sangat,bawa berbincang elok-elok..cakap jangan ikut nafsu.

    BalasPadam
  3. zuraidah, kamu ucap terima kasih pada pengundi yang pilih kamu sekali lagi itulah yang paling murni, jangan buat statement terbuka, kamu ada saluran yang betul untuk keluarkan pandangan, jangan tuduh parti itu parti ini sibuk di tempat dan suasana yg kurang tepat, kamu bukan ke? duduk dlm satu jemaah...jangan jadi bangang

    BalasPadam
  4. Aku baru je dengar ucapan TGHH Di rusila live. Dia telah menulis surat pd sultan sel sokong Tan sri khalid jadi MB. Sapa yang gila kuasa. Cakap2 tu berlapik la sikit...... Hidup Islam.

    BalasPadam
  5. SayaSokongPAS9 Mei 2013 12:46 PG

    Adakah PKR Zuraidah tu besar sangat . Masa untuk PAS ambil alih .
    Hidup PAS !!!!!

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  7. Kalau betul ucapan ini keluar dari mulut YB zuraida ini saya cadangkan sesiapa sahaja yang naik MB jangan kasi apa2 jawatan kepada dia demi mengelak perpecahan antara Pakatan.
    Dua ungkapan dia yang bangangan dan menyakit hati pengundi khusus dari PAS & DAp.
    1. Kenapa menyebuk hal Keadilan? 2. Dap Dan Pas Gila nak jadi MB...
    Aduh kenapa Keadilan memilih wakil yang bangang tak reti dan memahami erti dan konsep Pakatan Rakyat jauh sekali menghayatinya.
    Semasa Pilihan Raya tu adakah dia dipilih oleh orang2 Keadilan sahaja? Adakah orang PAS dan Dap tak mengundi dan berkerja untuk memenaginya. Adakah kemenaganya atas nama Keadilan semata2. Bukankah atas dasar PAKATN Rakyat?
    Atas nama PAKATAN RAKYAT maka dalam membuat apa2 keputusan pun maka hendaklah dirunding bersama dan persetujuan bersama. Kalau Keadilan nak lantik AZMIN atau Pn Zuriada sekali pun kalau PAS dan Dap tak setuju tak ada kerjasama akan hancur macam Kedah... Macam mana boleh jadi orang politik macam ni pun tak boleh FIKIR? Aku orang tua dan orang kampong pun cerdik sikit...Kesian kat Pengundi melantik wakil terbodoh atau kurang cerdik macam tu....

    BalasPadam
  8. udah udahlah tu zuraidah azmin oii!!! cukup cukuplah dah ada zul kulim shah,hasang ali nana jarum ngan hamidah rapat.belum laie brahing katak mas tu.rakyat taknak dengar dah pokpet pokpet yang tak bertemadun ni lagi.rakyat laanie nak tuntut tulus mulus piliharaya.kamu semua ada pahaaaammmm!!kalau tak paham pi belajaq bagi paham,jangan tunggu rakyat pulak kasi penendang.

    BalasPadam
  9. jgn marah zuraidah ni terbawak2 perangai umno...org umno ni dan bekas2nya memang sombong2,tu kan perangai serupa mcm munafikin.....org2 dlm pas pun ada juga yg perangai mcm tu...tengok le yg bertanding 3 penjuru tu....perangai mcm musibat,mcm sial aje,tamak,sombong,bongkak....

    BalasPadam
  10. Salam Karat-E-jau

    Makcik ni dah nak jadi Hamidah ke? Hahaha...UMNO ada Hamidah. PKR ada Zuraidah

    BalasPadam
  11. Cukup-cukuplah perangai dlm umno dulu tu, jgn nak bawa kedalam PR pula. Pilihanraya akan datang pengundi yg mengundi zuraidah patut tolaknya kerana perangai umno dan sombonnggnya. Apa dia ingat dia layak jadi MB juga kot. PAS & DAP bagi peluang kpd khalid jadi MB lagi tetapi PKR dok berebut pula nak jadi MB, lorat betul......................hamidah in the making?

    Pilihanraya akan dtg pilih calon2 muda yg progresif, berpelajaran dan berwibawa utk kebaikan org muda.

    abuamir

    BalasPadam
  12. Cakap jangan takbur sangat,ingat sapa yang dapat banyak kerusi,PAS dan DAP tak kisah sapa MB selangor,,,,tapi berhemah la kalau bercakap,,ni belum perintah malaysia dah berlagak,,,hampeh

    BalasPadam
  13. Susah kalau perempuan jadi juru cakap,sebab tu wanita tak boleh jadi ketua...

    BalasPadam
  14. Datuk Husam yang berkaliber pun x macam Zuraidah ni...salute dgn org macam Datuk Husam wlu pun x dipilih menjadi exco tapi x melatah malah menyatakan bhw perjuangannya dengan parti bukan untuk meraih jawatan...

    BalasPadam
  15. Tu baru kes MB....belum PM lg....bila xsepakat mcmnie la berlaku...jgn tunjuk bodoh kite kat org....MALU

    BalasPadam
  16. Baru PR dapat peningkatan sokongan.. belum pun menang pilihanraya.. dah kelam kabut. Agak2 kalau menang PRU lagi kelam kabut agaknya nak memilih PM. Kutuk mengutuk sesama sendiri. Lorat2 BN pun depa x gaduh dalam blog pasal pemilihan MB. Smooth aje.
    Baru makcik ni keluar statement yg camni, blog PAS dan DAP dah label dia macam2.. kalau macam ni SAMPAI KIAMAT pun PR takkan dapat ambil alih Putrajaya la..

    BalasPadam
  17. Lek la bang Mus. Ko jangan kluar statement.
    Silap2 org igt DAP ada pegang klip video kamu yg lain pulak.
    biar lah rakyat buat keputusan.

    BalasPadam
  18. Haah la aku pun hairan bin ajaib..makcik zuraidah kan dlm kelompok pakatan..yg dia lebih2 nape. .pelik aku tgok..kena ingat pas dan dap byk kerusi kt selangor tu..dia sedar ke tak...jgn buat statement terbuka..org2 umngok skg ne tunggu masa je nak plan jahanamkan pr..pk.pk.lah...Takbirrrrrrrr. .ubahhhhhh..refomasiiii.

    BalasPadam