Rabu, 25 Disember 2013

Panasss..Tetamu Terkejut Dengan Akhlak Pemimpin Umno Ini??

Kalau ia pun Kak Midah (Mantan ADUN Sg Rapat) nak naik angin satu badan...kasi hormat la tuan rumah dan tetamu yang lain...macam mana pun gua respek pada YB dari Pakatan Rakyat nii..YB Radhi Zainon ADUN Sg Rapat dan YB Tan Kar Hing ADUN Simpang Pulai.mereka selamba dan relax saja beb dan menunjukkan Akhlak sebagai seorang pemimpin masyarakat.
Storynya bermula apabila Kak Midah dan suaminya diletakkan dalam satu meja VIP bersama pemimpin Pakatan yang lain pada satu majlis Walimatulurus pada 21 Disember 2013 di Dewan Sebaguna RTC Gopeng.

Sudah pasti tuan rumah inginkan mereka yang belainan idologi politik ini dilihat oleh para tetamu yang hadir mampu duduk semeja dalam meraikan majlis yang dianjurkan oleh rakyat biasa dalam keadaan mesra dan mengenepikan sementara fahaman politik masing-masing.

Tapi malang tok lakang...Apabila Kak Midah datang dan dijemput untuk duduk bersama pemimpin Pakatan Rakyat dalam satu meja,tiba-tiba wajah minah ni berubah mencuka..sedangkan suaminya relax dan menunjukkan sikap profesional apabila duduk bersama pemimpin PR sambil berbual mesra.

Namun Kak Midah hilang dicelah-celah para tetamu dalam keadaan wajah yang tidak puashati...beberapa minit beliau dilihat datang semula ke meja VIP tersebut untuk menyatakan sesuatu kepada suaminya lalu beredar terus keluar dari Dewan dengan muka yang tambah mencuka tanpa sedikitpun menjamah hidangan yang disediakan...Suaminya yang terkedu dan tersipu malu lantas meminta diri dan mengekori Kak Midah dari belakang keluar dari dewan.Tetamu VIP dan tetamu yang lain kehairanan dengan akhlak yang ditunjukkan oleh Ketua Wanita Umno Bahagian Gopeng ini.

Apa yang dapat dilihat ialah...kekecewaan diwajah tuan rumah dengan sikap tidak matang bekas YB SG Rapat Ini,Kalau ada sesuatu yang tidak memuaskan hati beliau,bolehlah diluahkan pada masa dan waktu yang lain..Tapi majlis yang dianjurkan oleh rakyat dan pengundi beliau wajib dihormati dan diraikan,jangan hanya sedap ikut nafsu..Rakyat yang melihat akhlak mu akan jadi penentu - Sumber : Pengundi Sg Rapat





4 ulasan:

  1. salah sekor 'lembu' betina belaan 'nfc' kot ! ABU !

    BalasPadam
  2. Dalam hatinya mau dicekik kalau boleh. Memang tiada adab wanita jenis ini. Akhlak jenis apakah yg ditunjukkan sehingga memalukan umat melayu? Tiada istilah sporting langsung dlm dirinya walhal itulah daya memikat hati manusia.

    BalasPadam
  3. Apabila hukum dan hakam dijadikan rojak dan pasemborrr.....maka lahirlah manusia yang hatinya rosak berdinasour....bodoh piang punya midah ronggeng

    BalasPadam
  4. patut pun kalah ..jenis longkang punya betina ...

    BalasPadam