Khamis, 17 Mac 2011

Hancuss...Macam Ini Punya "Laki" Pun Boleh Kata Baikkk...

( Apa ke jadah jenis suami,kalau isteri macam ni..Fuhh)

Mak oii...Macam ni punya laki pun pompuan ni kata yang terbaik,inilah masalahnya kalau hidup dalam kejahilan,tambahan pula suaminya bukan calang-calang manusia,menteri braderr...macam mana jadi pak menteri kalau cara didik isteri pun jahil habiss..Sedangkan Rasullullah bersabda "Isteri itu mengikut agama suaminya."

Baca nii..Pelakon Datin Seri Tiara Jacquelina tidak mempercayai desas-desus kononnya suami beliau, Datuk Seri Dr Effendi Norwawi, 62, menjalin hubungan dengan aktres terkenal, Maya Karin, 30.

Menurut Tiara, dia menyimpan kepercayaan seratus peratus kepada suaminya dan tidak pernah mencurigai kesetiaan tersebut.

"Saya merasakan sayalah wanita paling bertuah mempunyai suami yang baik. Saya rasa tak ada suami dalam dunia yang mencintai isterinya sebaik suami saya," katanya.

Sebelum ini, ada laporan mengatakan kononnya Maya menjalin hubungan dengan Effendi yang juga bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri tetapi ia dinafikan aktres itu.

Gosip tersebut bagi Maya, adalah sesuatu yang tidak berasas dan langsung tidak masuk akal.

Tiara memberitahu, dia sering menasihatkan rakan-rakannya yang ingin mendirikan rumah tangga supaya mengambil contoh lelaki sebaik suaminya.



3 ulasan:

  1. Alahai!!!kesian nyer nengok mantan menteghi ni.Aper tidaknyer..omor dah 62 tahun,tak ader ker sekelumit dlm hatinyer ndak menegor bini yg berpakai mcm tu.Kalau org muder lain ceghiter,ini dah tuer ganyut.Ingat2 ler sikit pasai doser pahaler.Gamaknyer dier takut negor bini dier tu...jangan ler sampai jadi dayus,tak elok kesudahannyer diakhirat nanti.

    BalasPadam
  2. Inilah menteri hasil tarbiyyah Ulamak Umno,Yang hanya memikirkan perut dan bawah perut!!

    BalasPadam
  3. pokku(putrajaya)17 Mac 2011 2:54 PTG

    Baik tu dari segi dunia dia lah bohhh...dunia maksiat@be-end...

    BalasPadam