Jumaat, 1 April 2011

Gua Cabar Sama Lu Orang....Nizar

Bekas Menteri Besar Pakatan Rakyat Perak, Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin ketika mengulas kenyataan di mana media massa Umno tidak menyiarkan kenyataan sebenar Mufti Perak Harussani berhubung konspirasi video DSAI,beliau turut memuji keberanian Harussani menyatakan pendiriannya dalam isu video seks tersebut.

Katanya, ternyata yang menjadi penghalang hukum sebenar dijelaskan kepada rakyat adalah Umno dan media mereka.

"Saya cabar RTM, TV3 dan akhbar media perdana lain turut siarkan kenyataan dan pandangan Mufti Perak ini," katanya ketika dihubungi Harakahdaily.

Walaubagaimanapun beliau juga menggesa Harussani agar menyatakan pandangan berhubung isu-isu lain termasuk hukum rampasan kuasa oleh BN Perak dan hukum larangan premis judi di Kelantan yang dipolitikkan oleh pemimpin Umno BN.


Juragan : Kuah..kuah..kuah..Inilah kerja Utusan dan TV3 yang dimiliki oleh
Umno,iaitu Parti yang MeLAYUkan orang melayu dengan maklumat...sehingga
orang melayu Umno menjadi "Bodoh" sampai ke mampusss....



1 ulasan:

  1. AKHBAR KERTAS TANDAS UTUSAN MELOYA JUGA BERITA HAIRAN YANG MENJADI BARUA PENYEBAR BERITA FITNAH DAN SEKERAT-SEKERAT ! TERMASUK MEDIA ELEKTRONIK TVTIGASUKU DAN RTM SAMA SAHAJA JADI PECACAI PARTI SEKUTU APCO MEMBURUK-BURUKAN PEMBANGKANG TANPA MALU DAN RASA BERDOSA ! ISLAM KAH MEREKA ? HINGGA SANGGUP MENGADAI MARUAH DAN PRINSIP KEWARTAWANAN ? MANUSIA ATAU BINATANG YANG ADA DI MEDIA-MEDIA TERSEBUT ? HABAK MAI !

    BalasPadam