Sabtu, 14 Mei 2011

Gilaaa...Apa Nak Jadi Nii..??

Apa nak jadi dengan undang-undang di Malaysia..PDRM mana sudah pegi?? Sekarang ni video lucah anjuran datuk "T" telah diedarkan pulak di Masjid-masjid oleh pihak yang tidak dikenali meletakkan rakaman seks itu di Masjid Al-Hadiyah Telok Panglima Garang Kuala Langat pada Ahad lalu.

Nazir Masjid Al- Hidayah, Rahman Amir berkata video berkenaan dijumpai semasa jemaah masjid bersarapan selepas mendengar kuliah subuh di masjid itu.
Sebelum ini edaran video tersebut telah diposkan ke rumah rumah,terutamanya pemimpim pembangkang.ditayangkan di kursus Kemas dan PLKN,Malah sebaran dalam Youtube edisi pertama yang heboh di perkatakan oleh Ketua Polis Negara untuk disiasat dan di ambil tindakan sampai sekarang,habuk pun takda...Hantukah yang buat kerja ni..??sampai tiada tangkapan??

Tiba-tiba,dalam gah pihak polis lancau nak siasat dan tangkap penyebar di laman Youtube,keluar pula edisi kedua video tersebut,sekali lagi pihak Polis lancau buat-buat terkejut dan muka KP macam menahan taik keras.

Kalau bab ceramah..Pihak Polis tunjuk Langsi dengan PR,siap hentikan ceramah kalau tidak..penganjur dan hadirin akan ditangkap..Lancauuu la lu orangg...memang jenis bangsat..Semalam,ceramah Anwar di Malaka yang di Provokasi oleh umno bangsat dengan tunjuk perasaan di kawasan ceramah..tapi yang peliknya..orang PR yang kena amaran agar dihentikan ceramah oleh anggota pilis..Yang buat provokasi iaitu Umno bangsat tak disentuh langsung oleh Pihak Polis.

Inilah bala hasil daripada terlalu banyak sangat makan duit haram jadah..sampai kebenaran dan kejahatan sudah tidak dapat di bezakan lagi.Minta Jangan sampai rakyak hilang kesabaran...lantas undang-undang akan jadi bertaburan.

3 ulasan:

  1. Apa kata wat solat hajat ramai2 minta petunjuk dari YANG MAHA MENGETAHUI... agar ditujukkan kebenaran. Insyaallah kebenaran akan dan telah muncul jua.

    Namun bukan hak kita utk menafikan kebenaran yg dibentangkan olehNYA.

    BalasPadam
  2. iklan jawatan kosong....

    1. pengedar video lucah dikehendaki... sila hubungi datuk t... surat kebenaran pdrm disertakan.

    2. jawatan kosong... unit keldai ... tempat : semua ceramah anwar... upah rm50 termasuk makan dan minum..

    BalasPadam
  3. Gua tak tahu nak komen...cuma yang gua tahu Polis "Pandi Kutty".

    BalasPadam