Khamis, 30 Jun 2011

Fuhhh..TerKAYUnya Seorang KPN Dengan Pengerusi "Bersih"..??

Terkantoi lagi KPN...terlalu extream mengampu kerajaan BN dalam usaha menghalang himpunan Bersih dan memberi amaran akan menghalang dengan apa cara apa sekali pun agar himpunan itu dibatalkan,dan menempelak PR tidak mengikut saluran yang betul.

Tiba-tiba pengerusi bersih Datuk S. Ambiga datang sendiri berjumpa KPN hari ini dan berbincang selama setengah jam,iaitu mengikut saluran yang betul meminta laluan alternatif baru,yang dipilih sendiri oleh Pihak Polis agar perarakan itu berjalan lancar dan aman.

Maka tak terkata dan kelu lidah sang KPN,apabila pengerusi Bersih sendiri datang berjumpa beliau.KPN minta diberi masa,mungkin ingin berbincang dengan memanda Perdana Menteri yang menjadi Tuan yang memberi rezeki untuk hidup kepadanya.

Maka pulanglah Pengerusi bersih dengan senyuman dan seribu harapan..sekiranya tiada jawapan beliau akan berjumpa lagi minggu hadapan bagi memenuhi permintaan sang menteri Umno untuk mengikut saluran yang betul,sekiranya tidak juga berjaya..maka bolehlah kita melakukan apa yang patut,iaitu mengadakan himpunan bersih pada 9 Julai ini,seperti yang disarankan oleh majlis fatwa kebangsaan dalam posting di bawah...Mampuihhh uMnooo..!!

7 ulasan:

  1. syabas ambiga

    BalasPadam
  2. umno lah yang paling takut kalau perhimpunan BERSIH ini berjaya. Hidup atau mati, UMNO tetap akan menentang dan akan menggunakan media arus perdana untuk menakut-nakutkan rakyat.

    BalasPadam
  3. Bengong memikirkan nape laa puok2 si umnok ni takut sgt2 ko "BERSIH".. hairan sgguh,mesti ado sesuatu yg sgt sulit utk dijelaskan kt sini...wt po ye??

    BalasPadam
  4. Oiii KPN..alasan bodoh macam mana pulak engko nak bagi lagi..??inilah kalau KPN menjilat-jilat pemerintah,langsung takda integriti langsung!!

    BalasPadam
  5. beginilah kalau peminpin tak ada agama sebagai panduan , nama aje islam tapi isi islam tak ada langsung,setiap apa saje yang dilakukan akan disoal oleh ALLAH S.W.T kelak.Negara kita makin jauh dgn rahmat ALLAH dok peminpin UMNO dok ada le ni.[ PENJILAT-PENJILAT berkeliaran]

    BalasPadam
  6. pangkat aje tinggi'otak karat umno

    BalasPadam
  7. KPN NAK TANYA KAT PUKIDA KOT,ATAU GENG KATAK ONG BRAHING AL KATAKI PERKASA...M KOT ! ATAU PEMUDA UMNOI@APCO KOT ! ATAU NAJIBUR & LOSMAH KOT ! MACAM LA UNDANG-UNDANG DIKUASAI OLEH UMNO!

    BalasPadam