Selasa, 18 Oktober 2011

Tengokk...Bangsatnya Umno Nii...!!!

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng menyangkal dakwaan bahawa anak lelakinya ditukar dari sekolahnya kerana dikatakan telah mencabul pelajar perempuan sekolah terbabit.

Lim berkata, beliau dan isterinya berang dengan tindakan pemilik blog pro Umno yang membuat tuduhan tersebut.

"Anak saya yang di tingkatan 4 dipindahkan ke Institut St Xavier di Pulau Pinang daripada SMK Cina Heng Ee kerana saya telah berjanji bahawa dia boleh berpindah ke sekolah pilihannya jika memperoleh sekurang-kurangnya 6A dalam PMR.

"Apabila dia berjaya, dia dipindahkan pada permulaan penggal sekolah tahun ini iaitu Januari lalu. Anak saya ingin ke sekolah tersebut kerana mahu berambut panjang yang tidak dibenarkan di Heng Ee," katanya.

Lim menyifatkan dakwaan yang dilemparkan terhadap anaknya itu sebagai tidak berperikemanusiaan dan tidak boleh diterima akal.

"Emosi anak saya sangat terganggu dengan penipuan itu. Dia juga tidak ke sekolah selama dua hari. Saya sedih kerana tidak dapat melindungnya.

"Jika anda mahu menghancurkan saya, lakukan apa saja pada saya tetapi jangan melibatkan anak-anak saya yang tidak berdosa," katanya.


JuRaGan : Melayu Umno sudah tiada maruah lagii..mereka akan menghalalkan cara walaupun bertentangan dengan agama,sebab mereka kini telah mengikut cara Yahudi Apco untuk menjatuhkan lawan dengan cara yang diLaknat Allah.




10 ulasan:

  1. Chop Ma'ghobiah Chero' to' Kun18 Oktober 2011 pada 4:08 PTG

    apa nak heran, kalau bangsa dia umno, lebih padatu depa buleh buat eehhh, depa mana ada agama, pada depa umno tu agama depa..depa beriman dengan umno, ikut rukun umno..pasai tu mampueh depa tak mau hudud, kalau hudud tertegak kalu, habeh bangsa umno ni tak dak dah dalam malaysia ni...sebab semua mampueh..

    BalasPadam
  2. 100% setuju.... hancur umnprono..

    BalasPadam
  3. Selama ni penjilat Nik Aziz balun anak pemimpin umno tak apa pulak nuu.. bangang punya blogger pas!!

    BalasPadam
  4. anon 5:06... bawakan 4 saksi atau ianya satu fitnah...

    BalasPadam
  5. Depa buat pasal le, tuuu nak tutup kemaluan yang besar bahawa UMNO sampai mati takkan jadi Ketua Menteri Pulau Pinang walaupun BN menang di Pulau Pinang.

    BalasPadam
  6. Hek'eleh!...tak nak mengaku konon..
    ada pulak anak nak tukar sekolah pasal boleh simpan rambut panjang !! temberang lebih..

    Pergi report laa...supaya polis boleh siasat..
    blog pro Umno buat fitnah!...apa lagi, pergi report laa...

    kenapa??..takut ??!!..perkara sebenar terbongkar..

    BalasPadam
  7. Sumbat mulut dengan RM200,000 supaya diam...
    rasuah tuuu....

    ketua menteri paling celaka dalam sejarah..

    BalasPadam
  8. untuk rakab 7:44pm, kalau mu nak tau, celaka paling besar ialah org yg mengaku ISLAM tapi tak mau pada islam,rujuk surah As-saf ayat 2-3, mengaku mengucap 2 kalimah syahadah, ertinya mengaku ALLAH itu Tuhan sekelian alam, tapi perintah Allah tak mau ikut, contoh, ayat meWAJIBkan berpuasa diambil pakai, tapi ayat meWAJIBkan qisas ditolak, begitu juga hudud. kalau macam tu apa bezanya dengan iblis, mengaku Allah itu Tuhan, tapi tak mau ikut perintah (sujud kepada Adam), akhirnya jadilah dia kufur hingga qiamat, ini bukan setakat tak mau, halang pulak org lain nak laksanakannya,lu fikirlah sendiri. semoga UMNO cepat mampos.

    BalasPadam
  9. Cakap biar ada hujah Rakab,kalau nak tahu,Orang yang Paling CELAKA ialah mereka yang menghalang orang lain daripada mentaati perintah Allah,iaitu orang yang mahu menjalankan hukum Allah,Tetapi Umno Laknatullah menghalangnya..Maka Umno adalah Parti Paling CELAKAAAAAAA!!!

    BalasPadam
  10. UMNO CELAKA...haha..100% setuju.

    BalasPadam