Isnin, 19 Mac 2012

Panass Beb..Pemuda Umno Sg Petani Mengamuk..

Sungai Petani - Pemuda UMNO Bahagian Merbok hari ini membuat Laporan Polis berhubung 14 bendera Barisan Nasional (BN) dan enam bendera UMNO di jalan masuk ke Taman Malinja, Merbok di sini dibakar dipercayai perbuatan penyokong Parti Pembangkang. Kejadian itu dipercayai berlaku malam tadi.(Gambar Hiasan)

Penyelaras Parlimen yang juga ketua UMNO bahagian Merbok, Datuk Tajul Urus Mat Zain berkata Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Merbok Anuar Ahmad membuat Laporan itu di Balai Polis Merbok.

Beliau yakin perbuatan itu mungkin dilakukan penyokong Parti Pembangkang yang menghadiri ceramah politik di taman perumahan itu.
JuRagaN : Depa bakaq.. Sebab orang Kedah dah meluat sungguh kat Umno la nii...Nasib baik depa bakaq bendera..kalau depa bakaq orang Umnooo..padan muka hampaaa...Mapuihhh Umnoo!!
 
 
 

28 ulasan:

  1. kah kah kah
    umnuuuuuuuu dah stat mengamok....

    kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rupanya UMNO angkat penderhaka pada Raja-Raja Melayu sebagai Ketua UMNO Bahagian Merbok. Telinga aku masih berdesing dengar dia hasut budak-budak sekolah benci Raja-Raja Melayu masa krisis 1990an.

      Padam
  2. Depa dah nak mampuihhhh la ni....

    BalasPadam
  3. memang pembangkang Kedah bangang nak mampos ...umgok betui

    BalasPadam
    Balasan
    1. Di Kedah la ni sapa jadi pembangkang???Umno la..tuihkkk...Banganggggggg...

      Padam
  4. Masih tak sedar diri umno dah masuk tahun ke 4 jadi pembangkang kat Kedah oooooiiiiiiiii jangan dok perasan lah umno ooooiiiiiii

    BalasPadam
  5. AWAT DEPA TAK CALL SAMSENG KAMPUNG DUSUN TAIK KUCING PAKAR 'TUI TUI TUEH ' TU ? DIA MAI TUEH AYAK LIOK BASI DIA PADAM LA API TU KAHKAHKAH !

    BalasPadam
  6. kesian umno.....dah tak lama lagi nak mampuih....mamak kadiaq pun dah tak mau dok dlm umno yg busuk kata che det tu....

    BalasPadam
  7. Bakar bendera memang kerja orang Pas sejak dari dulu punnn.....apa nak hairankan.

    Bila dah bekerjasama dengan yahudi zionis, mulalah bakar rumah orang pulak !!

    Pas JAHANAM !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bunuh orang PAS pula memang kerja orang UMNO sejak dari dulu lagi. Di Lubuk Merbau dan di Memali.

      Kalau di sebelah utara ni, kalau bendera BN kena bakar ni memang bukan kerja PAS. Selalunya adalah kerja orang BN sendiri yang diupah untuk pasang bendera BN tapi tak dibayar.... dengan kata lain kena chong dengan UMNO yang kumut nak bayar upah, jangan lupa hangpa memang ada track record tak mau bayar hutang... satu pasal bendera juga... satu lagi di Pahang... Kerajaan Negeri tak mahu bayar pampasan atas arahan mahkamah. Jadi apa lagi yang depa boleh buat bakar benderalah protes. So dalam kes di Merbok tu kira nasib baiklah dia bakar bendera, kalau dia pi bakar rumah Ketua UMNO Merbok tu... mulalah hangpa tuduh orang PAS bakar rumah Ketua UMNO Merbok pula... hat ni Ketua Polis Negara pun takkan percaya.

      Orang PAS kalau dia nak lawan di sini, dia akan lawan pacak bendera balik. Berkehijau bendera PAS akan dipacak macam pesta pilihanraya. Macam di Kuala Muda. Tapi UMNO bodo pi pasang bendera awai... stok bendera hangpa baru sampai akhir bulan Februari dari China. Belum apa-apa dah joli pasang bendera... esok dekat PRU hangpa nak pasang apa? Spender Biru?

      Bendera Dacing payah nak dibuat, dah tu kalau silap pasang dah jadi kati tumbang. Lainlah bendera bulan purnama.... senang sahaja nak dibuat... ini yang dikatakan bahawa pemimpin PAS terdahulu adalah genius berstrategik, hangpa larang kami pakai lambang bulan bintang, kami pakai bulan purnama, kaleh kot manapun tetap orang akan kata bendera PAS... asalkan ada bulatan putih di atas latar belakang berwarna hijau... kalau tak puak UMNO tak meroyanlah macam zombi.... tuntut Petronas tukar lambang.

      Padam
  8. apa nak hairan??? dah mmg semua orang tahu ameno nak cari publisity murahan itu aje. rakab mcm biasa puak apeco.

    BalasPadam
  9. rakab

    cuba lu terbalikan nama lu

    rakab jadi..

    BAKAR.....sampai mampuih

    BalasPadam
  10. 'Beliau yakin perbuatan itu mungkin dilakukan penyokong Parti Pembangkang yang menghadiri ceramah politik di taman perumahan itu.'

    Wakakakakakaka....... amno bakar bendera be end......

    BalasPadam
  11. Wooiiii mangkok sapa yg jadi pembangkang dKedah la nie wooii bukan ka hangpa amno,jadi yg bakaq bendera amno hangpa sendirila wooii.banggang la puak2 amno nie.amnolembu!

    BalasPadam
  12. pancutan tokguru: teknik yg gunapakai bang non pancutkan budu \tokguru meme menjadi tok guru kelemasan dan keletihan kahkah kah tok guru kesedapan t\dengan teknik bang non kah kah bodoo bodoo

    BalasPadam
  13. Oiii..jgnlah pakai tulisan kuning. Tak nampak aku nak baca

    BalasPadam
  14. PENJILAT2 LENDIR DAPig SEMUA KT SINI!!!

    BalasPadam
  15. Hello,
    Anda boleh menukar pautan blog saya?
    http://alisharesidence.blogspot.com/ Saya harap anda boleh menghubungkan dan saya akan melakukan perkara yang sama,
    Berterima kasih banyak

    Alisha

    BalasPadam
  16. Penderhaka kepada negara memang wajib dibunuh !
    Kata nak hukum hudud tapi kandungan hukum hudud tak faham...

    BalasPadam
    Balasan
    1. adakah tidak menyokong kerajaan itu penderhaka? adakah penyokong kerajaan itu wira?

      adakah rakap pakar dalam hukum hudud, ketengahkan. kalau tak tahu dengar dan telaah dahulu.

      Padam
  17. Bulatan putih yang berlatar belakangkan hijau dengan saiz yang tertentu,...tak sebutpun pasal bulan purnama !!

    Orang Pas saja yang mentafsirkan simbol itu sebagai bulan purnama,..walhal ia juga boleh ditafsirkan sebagai melambangkan otak orang Pas yang kosong, jumud dan bebal !!

    Jadi janganlah nak berbangga sangat dengan bendera parti ente tuu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sesuatu bebas ditafsirkan begitu juga rakap, pentafsiran anda melambangkan betapa kosongnya fikiran anda, tak begitu.

      Padam
    2. Dia jealous sebab bendera lambang dacing kalau silap pasang orang akan kata 'DACING TUMBANG'. Samalah bendera UMNO, kalau pasang terbalik dah jadi haru biru.... macam sarkis. Itu tak kira lambang UMNO yang macam muka Raja Bersiung Berkedut Pakai Crown tu... siap ada taring lagi... nak hisap darah Melayulah tu.

      Mana ada lambang di Malaysia, kot mana pasang pun dia tetap dianggap dipasang betul melainkan bendera lambang PAS... kalau nak macam ada pun mungkin MCA, tapi malangnya dia tak digunakan di dalam pilihanraya... lagi pun kena tengok juga bucu bintangnya.

      Padam
  18. Tidak mengapa jika tidak menyokong kerajaan tetapi ketika peristiwa Memali, pemberontak yang mengangkat senjata mengancam ketenteraman awam dan keselamatan negara wajib ditangani oleh pihak berkuasa termasuk membunuh penderhaka itu jika perlu.

    BalasPadam
  19. Kalau bendera BN tersilap pasang, orang yang waras akan berfikiran bahawa bendera itu telah tersilap pasang, tetapi orang yang jumud dan busuk hati akan berkata itu sebagai dacing tumbang.

    Jadi kita tahulah anon 9.48 am termasuk kategori yang mana...

    BalasPadam
  20. PAS menang di kedah pasai org umno x keluar mengundi..............PAS muhong banyak la.....yg penting di kedah bila PAS merintah Pusat hiburan makin banyak....takbear....

    BalasPadam
  21. JURAGAN MACAM PELAQ...KALAU NAK BAKAQ, KAMI BAKAQ ANG DULU... TAHUN NI AMPA TAU LA PAS OI...BARU HANDLE NEGERI KEDAH SEMUSIM DAH TERKEJUNG DLM SPITAL...PENIN DGN ADIK BRADIK MENGKEDARAH DUIT, BOTAK HUTAN,KEBAJIKAN PELAJAR XJAGA.. PERUT DH BOROI MCM SAMI.. HAHAHAHA

    BalasPadam