Khamis, 15 Mac 2012

Inilah Mamat Si"Penjilat" Umno Yang Terkantoii...


Di atas (Gambar "Demand" ) dan kenyataan empunya diri yang menurunkan tandangan selaku Pegawai  Pelajaran daerah Tawau.Darman Shah berkata arahan itu adalah inisiatif Pejabat Pendidikan Tawau dan tiada kaitan dengan Kementerian Pelajaran atau Jabatan Pelajaran Sabah dalam apa jua cara. “Ia adalah satu kesilapan dan surat itu tidak sepatutnya dihantar. Ia ditulis oleh kakitangan saya dan saya tidak semak betul-betul.Hasrat kami adalah semata-mata untuk menasihat guru-guru supaya memberi tumpuan kepada pengajaran dan tidak terlibat dalam politik,” katanya.

JuRaGan : Inilah Pegawai penjilat jenis mangkuk hayun cap "Ayam" yang menganggap guru-guru seperti masih berada di sekitar tahun 80 an..Inilah jenis PPD yang hidup menjadi penjilat Umno nombor satu.PPD ni anggap guru-guru boleh diperbodoh dan dipencacaikan seperti mana yang diperlakukan oleh Umno bangsat kepada diri beliau.Lepas tu,barulah "Kecut Telo" tak ngaku dan kata tak perasan..JPN Sabah kasi tukar mamat Darman yang pelajaran tinggi tapi otak "Bodoh" dan boleh diperbodohkan oleh Umno ini!!Hancusss Umno,Penjawat Awam Selamatt..!!

10 ulasan:

  1. darman ni buta huruf daaaa...
    tak pandai baca...
    cuma pandai sign jerr...

    oang buta pun pandai baca....

    kah kah kah kah kah kah ....

    BalasPadam
  2. ulasan si bodoh yg ingat rakyat boleh dibodohkan,,,

    BalasPadam
  3. Ada lagi spisis PPD "Babi" yang bodoh sanggup menjadi pencacai Umno zaman ini?
    Kalau nak jilat pun agak-agak lah,jangan jilat sampai ke pungkok,nampak sangat hinanya PPD mcm ini.

    BalasPadam
  4. Tempat aku pun ada sorang PPD dah pencen.Masa jadi PPD bukan main garang.Bila dah pencen pakat kena ludah,memang hina!

    BalasPadam
  5. Jibang,aku macam kenal je PPD tu..hehe.

    BalasPadam
  6. KALAU INILAH CARANYA PATUTLAH UMNOPORN DAN BN TAKUT SEBSB 75% DARIPA 400 000 GURU KE ARAH PEMBANGKANG,MENGAPA JABATAN LAIN TAKDA LAH SETERUK JABATAN ENDIDIKAN INI??

    BalasPadam
  7. kenyataan bangang yg tak blh diterima oleh ungka dan siamang di sabah apatah lg guru yg bijak....mmg berlambak pegawai bodek camni naik pangkat dijabatan pelajaran...bkn sb diaorg cerdik dan berkaliber tp pakar jilat profesional...100% semua umno.....

    BalasPadam
  8. tul tu.mamat beruk gini la yg bawa educn lik ke zaman batu..naik pangkat bknnya dek cerdik sgt..tp jilat punya pasal..da ramai le species gini kat ppd tu bkn sini je...prinsip? cm sial je..

    BalasPadam
  9. LA...PPD KE?...ORANG?..MANUSIA RUPANYA....INGAT TADI KERBAU PENDEK??

    BalasPadam
  10. Huhh..aku ingatkan tadi spisi BABIIIII... sebab babi saja yang jenis nyondol orang tanpa guna otak..mampusss umnooo..

    BalasPadam