Ahad, 1 April 2012

Ini Majlis Perasmian Yang Memalukan..!!

Lepas ni sesiapa yang nak bina tandas atas reban ayam silalah panggil pemimpin Umno,mereka akan datang tanpa perlu surat jemputan..sebab mereka dah meroyan takut kalah..apa majlis pun takpa..asal boleh di rasmikan..kuah3..Melayu Bangang,Umno Terus Menang!!

14 ulasan:

  1. Menteri Kewangan Malaysia layak rasmi lampu jalan jer??? HUHUHUHU... sedihnya UMNO-be END skrg ni. Memang dah nak Be End sangat dah tu.

    BalasPadam
  2. org kata...jumpa ular dan jumpa india katok india dulu......tapi kini jumpa ular jumpa india dan jumpa anwar......katok anwar dulu sebelum negara hancur...dia lebih bahaya dari semuanya....pengkianat agama dan bangsa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buat apa katok anwar, katok orang2 macam kamu la .....Otak pakai stoken..... tak kenal mana madu dan mana satu racun.

      Padam
    2. Habiskan duit rakyat dgn program bodoh mcm ni BN lah juara.apa punya pemimpin ni.Ayah Pin pun pandai dari pwmimpin UBN ni

      Padam
    3. Ko ni mmg tengin nk tumpo 12:04.. DSAI lg bguih dr pemimpin parti Utk Melayu No Otak cam ko. Suka2 ko kata org pengkhianat mcm la BN tu suci sgt!

      Padam
  3. Kuah3 lawak tul komen saudara tu, jumpa Nuar kena katok Nuar dulu. Saya rasa dia memang dari kecik lagi dah asyik kena katok. Disebabkan perangai jahat dia sejak kecil suka melancap dan meliwat, kena katok punya pasallah kote dia bengkok... Ramai kenalan dia dari zaman muda-muda dulu lama tahu tabiat dia. Cepat Taubat bang Nuar oooi, sementelah umur masih bersisa lagi.. Suka bang Nuar yang bertaubat dan beriman. BuKannya baANG nUAR SPESIS PAPA JAHAT..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kih kih kih..komen ko lagi lawak..di ibaratkan seperti budak budak yg tak boleh makan gula gula lagi doh sebab gigi dah berkerak buruk nak tertanggal...sebab tu lah dok meratib pasal anwar gay...padahal rakyat mcm aku dah celik, dulu pangkah BN sekarang NO WAYYY man....sekarang aku pun nak jgk tau siapa bunuh altantuya, siapa main tolak2 org jatuh bangunan...

      so kesimpulannye...ko ni mcm budak2 hilang nikmat makan gula gula..bila org tak layan..ko hentak2 kaki..ko protes..ko taknak lihat pahala sebab dosa bagi kau jamin makan minum nasik pampers bini kau.

      Padam
  4. Orang2 yang Otak pakai stoken memang suka buat fitnah, tambah pulak kalu ada mashuk .....lagi banyak idea fitnah lagi banyak mashukkkkk. Lingkupkan Bala Negara

    BalasPadam
  5. umno berkuasa kerana kebodohan orang melayu!

    BalasPadam
  6. Babi punya BN..

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. BN = BABUN NEGARA, asyik benor dengan cerita sex...alahai UMproNO...kihkihkih

      Padam
  8. Gunakan bahasa yang elok semasa membuat komen.jangan ikut emosi tapi ikutlah ilmu yang diwarisi!!

    BalasPadam
  9. sudah menjadi budaya orang2 umno dulu kini dan selamanya yang tak beriman dengan ayat2 ALLAH swt suka memfitnah dan mempeburuk2kan orang yang tak sehaluan dengan mereka dengan sex,sedangkan nabi saw bersabda; maksutnya,fitnah itu lebeh besar dari membunuh.
    menuduh DSAI liwat tampa empat orang saksi itulah fitnah namanya walau pun sepol membuat pengakuan dengan bersumpah telah diliwat oleh DSAI pengakuan dan sumpahnya tidak boleh diterima pakai malah pengakuan dan sumpahnyaitu kembali sabit kesalahan keatas dirinya(sepol)dan tidak boleh disabitkan keatas DSAI maka wajiblah sebatan 100 rotan keatas sepol.
    oleh itu dinasehatkan kpd pecacai yang suka buat fitnah supaya kembali kepada islam serta bertaubat dengan memuhun maaf kpd DSAI kemudian muhun ampunlah kepada ALLAH swt sebelum terlambat dan pelajarilah ilmu islam kalau kamu jahil kerana kejahilan itu boleh memudharatkan diri kamu diahirat nanti WALLAHUA'LAM.

    BalasPadam