Jumaat, 13 April 2012

Kerajaan PAS Kedah Pasti "Jatuh" Dengan Isu Besar Ini..??

Zaman umno memerintah berakhir 2008 hasil balak hanya dapat Rm 7-8 juta..sedangkan waktu itu kayu-kayu balak berusia ratusan tahun pokok-pokok yg besar dan cukup umur berbanding dengan pokok-pokok balak yg sedia ada sekarang.seluruh hutan balak di kedah semua sudah di tebang dan jual sekarang sudah tidak ada istilah hutan dara tetapi semua hutan sudah di tebang di zaman umno memerintah.

zaman pas memerintah tahun 2008 hasil Balak boleh dapat Rm 35 juta ,2009 Rm 38 juta , th 2010 Rm 53 juta dan Tahun 2011 dapat Rm 80 juta....
siapa yg pandai urus takbir wang rakyat.....kemana perginya lebihan 70 juta zaman umno memerintah....ini amanah rakyat bukan jadi pemerintah nak kaut keuntungan negeri utk peribadi...rakyat harus di utamakan dari kroni.....
            
Jangan bagi manusia yang tidak amanah dan membelakangkan perintah Allah untuk menjadi pemimpin kamu,sekiranya perkara ini berlaku maka tunggulah akan saat kehancuran..dan Ingat!!!Dimana Umno Perintah Di situ Rakyat akan susah..

6 ulasan:

  1. mana ada asas yg mengatakan negara akan bangkrap jika pr perintah. dari rm7juta ke rm 80juta ini baru dikatakan prestasi diutamakan. kalau ini gaya cara mentadbir tak mau sokong lago tak tau lah.

    BalasPadam
  2. Di mana letaknya otak rakyat kedah kalau masih lg ingin memilih BN dlm pru13..ahli umno tegar pun patut berpaling tadah dan murtad dr umno yg ternyata korup sekorup-korup..biarkan pemimpin sj yg terus kekal krn mrk telah memiliki sgl yg rakyat tdk ada..(kekayaan hrta benda,wang ringgit,krt bsr,rmh besar)kalau x percaya pergilah melawat rumah ketua2 bhgian umno..

    BalasPadam
  3. Dengan pelbagai inisiatif yang dilakukan oleh kerajaan PAS (PR) di Kedah untuk rakyat Kedah takkan lah tak ada orang Kedah yang boleh berfikir dengan RASIONAL DAN MATANG.
    Insyallah...PR akan terus menerajui Kedah supaya terus AMAN.

    BalasPadam
  4. Orang melayu ni perangainya pelik sikit susah nak agak pakatan rakyat bagi senang pun mereka dok pangkah party umnoo bn yahudi,susah nak berubah dek terlampau taksub dengan dacing mereka sanggup susah dan merana asalkan peminpin mereka kaya raya noh. Memang dasar bangang dan bahalol.

    BalasPadam
  5. Masa BN hutan taklah sampai botak macam tu Yob la ne sampai nak pupus pokok balak yang tinggal balak DSAI

    BalasPadam
    Balasan
    1. engko ni lah salah sorang Melayu berotak bengap,bukti dan fakta yang ada pun masih bengong ngalahkan orang batak di Sabah.

      Padam