Sabtu, 5 Mei 2012

Gua Tabik Springg..Lu Kenal Siapa Braderr Brutal Nii..Ikuti Kisahnya..

Siapa kenal brader nii..?? kalau tak salah mamat ni mesti pemuda Cina,kerana tulisan belakang bajunya pun terdapat tulisan cina,bertopi mengkuang dan berseluar pendek.Apa yang menarik dengan brader ni ialah dia tetap tidak berganjak dari tempat duduknya walaupun ditembak dengan water canon dan bom asap disekelilingnya...namun dengan selamba brader nii tetap stay duduk kat situ..

Hinggakan pada suatu masa,seorang anggota polis cuba menarik brader ni supaya bangun,tetapi brader ni dengan pantas bangun lalu nak bagi penendang dengan polis tersebut,takut punya pasal, polis barua Najib tersebut terpaksa mejauhkan diri dari brader nii.

Setelah lama brader nii melakukan "Duduk Bantah"Akhirnya,seorang pegawai atasan polis datang bersama beberapa anggota yang lain memujuk lalu menahan brader nii..dalam perjalanan semasa brader nii di bawa,seorang anggota polis cuba memaki sesuatu kepada beliau,dengan pantas brader ni berpusing dan cuba menendang polis yang kurang ajar tersebut,tetapi cuba dileraikan oleh anggota yang lain,kemudian beliau dibawa dengan cara baik ke balai polis...

Fuhhh..Hebat Brader nii..tapi gua tak pasti siapa cuma kemungkinan berbangsa cina..Kalau bangsa cina dah benci sampai tahap ini terhadap UmnoHaprak/BN maka tunggulah saat dan ketikanya..Talkin untuk Umno akan dibacakan!!

Video Brader Nii (klik sini)



14 ulasan:

  1. Wahai Juragan,

    Tindakan bersendirian brader cina tu tak mungkin menggambarkan bangsa cina dah benci dengan Umno/BN sebab ada seorang lagi brader cina yang berani face to face menyalahkan Anwar dan pemimpin Pakatan sebagai punca rusuhan ketika BERSIH 3.0, semasa sidang media Anwar sendiri.

    Impak dari tindakannya itu adalah lebih besar lagi !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Najib nak kumpul Ahli Umno Haram Jadah di bukit jalil..maka berjutalah duit rakyat habis semata-mata nak melihatkan kepada rakyat yang Umno masih kuat..tuikhhh...dasar Umno Babi,guna duit rakyat nak kumpulkan orang..maka berjutalah yang akan habis..Kesimpulannya ialah Umno dan pemimpinannya makan duit haram..macam makan babi lah..sebab itu duit rakyat.

      Lepas itu pakat melalak di dalam TV Umno masih kuat sebab ramai yang datang..memanglah ramai dibagi dengan duit haram iaitu duit rakyat,samalah macam makan babi,sebab itu ahli Umno bingung sampai ke mampuss!

      Padam
    2. hahahahaaa...

      Nik Aziz pun mengaku bagi duit pada peserta BERSIH !
      buat-buat lupa pulak kau..

      Itu belum sebut lagi pasal dana dari zionis !!

      Padam
    3. Tahniah kepada anak-anak muda cina yang turun bersama dalam BERSIH 3.0.Kita tunggu saja masa yang amat singkat untuk melihat umno tumbang

      Padam
    4. Kalau duit sendiri..nak bagi berapa juta pun dia orang punya pasal..masalahnya Umno mana pernah guna duit sendiri..setiap program najib untuk mengemis sokongan rakyat di RTC jutaan habis hinggakan jumlahnya di Perak sahaja RM 200 juta,ingat duit bapa dia ke??Sebab dah biasa guna duit rakyat,sampaikan tak tahu nak beza duit sendiri dengan duit rakyat..nampak sangat bodohnya pemimpin dan pengikut Umno ini..sampai itu pun tak mampu nak beza!

      Padam
    5. Boleh kau bezakan duit Umno dengan duit kerajaan yang dibelanjakan dalam program Umno atau program kerajaan ??

      Kalau kau ada bukti berlaku penyelewengan sila buat laporan pada pihak polis atau SPRM ataupun ke PBB sekalipun !!

      Jangan buat fitnah ikut sedap mak bapak kau jer..


      PAKATAN BANGSAT !!

      Padam
  2. Bro rakab, nasib baik aku bukan polis yg bertugas kat situ, kalau tidak dah tentu budak cina tu kena cap mohor, tapak kaki kat muka !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan jeolus brader,orang cina dah tak sokong sama UmnoLembu,sebab meluat tengok perangai pemimpin anak anak pemimpin Umno macam Lembu.

      Padam
    2. Jangan terlalu yakin bro,

      Masyarakat cina berorentasikan perniagaan, perkara dan puak yang menganjur dan menyokong rusuhan sehingga mengancam kestabilan ekonomi, biasanya ditolak oleh mereka .

      Padam
  3. Pak Dee....lepas tu ko pegi makan taik lembu kegemaran ko dan pengikut lembUMNO...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cakap ni menggambarkan tahap IQ pemiliknya yg rendah.

      kesiaaaan..

      Padam
  4. Nik Aziz bagi duit kat bersih duit dia sendiri..
    apa masaalah nya. nak bela Melayu duit minyak royalti pun samun jugak
    Duit lembu siapa yang dapat .. duit kapal selam siapa yang dapat .. dah lah buta mata.. buta hati
    selama lama lama nya jadi lembu buta

    BalasPadam
  5. Peserta bersih itu adalah mangsa yang berjaya diperbodohkan oleh Ambiga. Lepas itu apa? dia nikmati jugak dasar-dasar pembangunan kerajaan..nak hidup biasalah. Itu tak jadi masalah. Yang jadi masalah penganjurnya yang cuba gugat ketenteraman awam dan mengkhianati mandat majoriti rakyat..ini yang perlu diberi perhatian..hanya kepada yang berakal sahaja boleh memikirkannya.

    BalasPadam
  6. Nama blog ni karat e-jau ni tak berapa sihatlah..nampak sangat pemikiran tertutup seolah-olah kebaikan orang lain itu tidak wujud hanya e-jau saja yang betul sekali pun rakyat menderita 20 tahun lebih dengan air tidak di rawat di kelantan. Asyek ceramah tak cukup bos..hehehe

    BalasPadam