Sabtu, 13 April 2013

Mamat India Nii..Lebih "Bermaruah" Drp. Guru Pondok Durian Umno..

Video terkini Mustapa Ali dan TGNA yang terpaksa dibuat dan diedarkan untuk menutup 2 isu besar iaitu ahli Umno bergaduh kerana calon dan protes MCA terhadap calon BN pada PRU kali ini..Dengan kerja jahat ini maka akhirnya rakyat faham dan sedar bahawa Parti yang tidak berlandarkan kepada dasar Al-Quran dan Al-Hadis akan melakukan apa saja,tidak kira halal atau haram,Pahala ataupun dosa,yang penting matlamat mereka tercapai..

DAP yang dianggap Umno Haprak sebagai parti perkauman dan Jahat dikalangan penyokong mereka sudah hampir 12 kali PRU,namum parti yang di anggap komunis oleh para ulamak Umno Haprak ini tidak pernah melakukan kempen "Sebangsat" Umno ini..sebab mereka ada maruah walaupun mereka orang cina yang bukan islam..namun Umno Haprak melebihi teruknya daripada DAP.

Ke mana hilangnya ular Dalam Semak (Ulamak) Umno,Pak Mufti dan Guru Pondok Durian mereka,apabila kes ini berlaku..adakah dalil dalam Al-Quran dan Hadis nabi yang membenarkan perlakuan "Bangsat" seperti ini..??

Mengapa diam dan membisu wahai tok mufti dan Ular Dalam Semak Umno..??Tidak takutkah kamu akan ditanya dihadapan Allah nanti tentang saudaramu yang difitnah sebegini,dan apakah yang kamu lakukan sebagai seorang yang berilmu dan diberikan Allah kuasa untuk mencegah dan melarang..Bolehkah Tok Mufti dan Ulammamak Umno nanti jawab.."Aku nak buat mcm mana wahai Tuhan..mereka telah bagi akau kesenangan dunia,terpaksalah aku berdiam diri."

Betullah kata Rasullullah..."Rosaknya sesebuah negara,apabila rosaknya Ulamak dan Umarak.."Bagaimana dengan tok imam,tok bilal para ustaz dalam Umno mampukah mereka berdiam diri sedangkan ilmu didada dipenuhi dengan hukum-hakam islam..tidakkah kamu takut nanti apabila ditempelak oleh malaikat di masyar tentang ke "Dayusan" kamu..maka bangun dan bertaubatlah..kembali kepada jalan sebenar dan bersama-sama menentang "Kezaliman" dan "Kejahatan" pemerintahan Umno/BN...


2 ulasan:

  1. Tok guru umno akn bercakap hal pembangkang sj, mmg itu tujuan dia dibayar. Yg penting semua duit. Lihat sj papan kempen bnumno, semua berkaitan duit, kanak sekolah masam, tiba2 ceria bila dpt rm100, byk lg, x nilai kemanusiaan langsung utk didik kita jd manusia sejati

    BalasPadam
  2. Puak2 yg buat fitnah cara begini adalah yg tidak yakin akan soal jawab kubur..tidak yakin akan siksa kubur...mereka persetankan syurga dan neraka..dosa dan pahala tiada dalam kamus mereka..mereka hanya bertuhankan wang ringgit dan kuasa. Tiada gunanya bercakap pasal hukum pada puak2 ini. Kita hanya perlu berdoa semoga Allah SWT memberi hidayah atau LAKNAT kepada puak2 haramjadah ni!!

    BalasPadam