Selasa, 2 April 2013

Mamat Liew Ni Baru "Gentleman"..Umno Ada Beranii..???

Gua memang respek dengan Mamat Liew nii..Majoriti 16 000 di Parlimen Bukit Bendera pada PRU-12 2008..kira boleh goyang kaki dan korek hidung saja pun boleh menang..Tapi mengapa beliau nak bertanding di Johor tempat Hospital bersalin Umno??Kalau ikutkan logik memang cari maut beb..

Namun ada suara dan fakta yang mengatakan,kalau mereka tak yakin menang,masakan mereka mahu bertanding di Johor..sedangkan inilah masanya PR hendak ke PutraJaya..tambahan pula Lim Kit Siang sudah awal-awal berada di sana..maka ini adalah petunjuk mudah difahami oleh rakyat bahawa Johor akan mampu ditawan oleh Pakatan Rakyat..Hanyasanya Mahathir yang masih mengigau dan meracau minta orang melayu pertahankan Johor..Jawapan sudah terlambat la brooo...InsyaAllah Ini Kali La...Mahathir Kuyyt kena tengok gambar bawah nii..jangan hanya merapuuu...

Gambar ni diambil di Ghana bukan di Johor..kuah3


3 ulasan:

  1. Kalau Kit Siang dan lain2 pemimpin Pakatan menang di Johor, lain2 negeri tu kira kacang gorenglah. Umno BN akan meletup-letup pecah berderai.

    BalasPadam
  2. yeop nazri dan hishamuddin awat lari pi kat hutan nasib baik tak buat perlimen yang dipenuhi orang hutan kalau ada hampa gurantee nak pi memang dasr orang hutan sapu kut dan

    BalasPadam
  3. Rakyat sudah muak dengan segala korupsi BN...sudah 50 tahun, yang kita nampak puak2 BN yg kaya raya...rakyat di kawasan pedalaman n luar bandar masih miskin dan ketinggalan...kaya makin kaya, miskin makin miskin...ayuh kita buat perubahan demi masa depan yg terjamin...demi bangsa, agama & negara.

    BalasPadam