Rabu, 3 April 2013

Mamat Nii Muncul Kembali..Dan Diberi Tempat Bertanding..

Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri Parti Keadilan Rakyat (PKR) Johor, Datuk Chua Jui Meng tetap dijanjikan tempat untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

Bagaimanapun nasib Chua sama ada akan ditempatkan bertanding di kerusi Parlimen atau Dewan Undangan Negeri (DUN) masih belum diputuskan kepimpinan tertinggi parti itu.

Pengarah Pilihan Raya PKR, Mohamed Azmin Ali berkata, keputusan itu dibuat selepas mengambil kira peranan Chua dalam perkembangan politik di Johor.

"Beliau ada dalam pertimbangan, Datuk Seri Anwar (Ibrahim) sudah bertemu dan berbincang dengan Datuk Chua semalam (Selasa) tentang senario politik di Johor.

"Kita ambil kira peranan beliau dan kita akan menawarkan kawasan yang sesuai untuk dia bertanding," katanya pada sidang media di sini, Rabu.

5 ulasan:

  1. Datuk Chua.... You ni luar saja PKR dalam hati masih bn-mca laaa... You punya sikap tidak mencerminkan jiwa besar laa... You bikin malu sama orang Bakri laaa..

    BalasPadam
  2. Haiyaaaaa...apa pasal ini macam maa..olang lain lagi lama itu dalam PKR Ooo..Itu Ckg Bard lagi baguih Oooo..tapi dia talak mahu jadi YB Ooo..Janji di keleja kasi PR menang itu sulah cukup..lia kata itu macam maa..

    BalasPadam
  3. jgn percaya sangat dgn apek ni, jika dia menang selepas pru13 nanti pr hendaklah berhati-hati.

    BalasPadam
  4. apa pun jangan kasi parti sekutu apco yang kencing kuat,curi kuat ,berak kuat ,makan kuat ,lasuah kuat menang nanti abis wo 1malaysia ;) ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  5. bahaya woi, bagi calon lain la..

    BalasPadam